// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۲

Resident Evil در رویداد کراس اور بعدی بازی Dead By Daylight

تیزر تریلر جدیدی که طی برنامه‌ی Resident Evil منتشر شد نشان می‌دهد که کراس‌اور فصل بعد بازی Dead By Daylight با بازی Resident Evil خواهد بود.

بازی Dead By Daylight توانسته است از زمان انتشارش در سال ۲۰۱۶، با انتشار محتویات و کراس اورهای جدید و اضافه کردن شخصیت‌های متعدد به این بازی طرفداران خود را سرگرم کند و به موفقیت زیادی دست یابد. طبق  آخرین اخبار به نظر می‌رسد که کراس‌اور بعدی این بازی، بازی Resident Evil خواهد بود. به‌زودی برخی از شخصیت‌های سری بازی‌ Resident Evil به این بازی اضافه خواهند شد اگرچه هنوز مشخص نیست که این شخصیت‌ها چه کسانی خواهند بود. پیش از این نیز ما کراس اورهایی از بازی‌هایی مثل Silent Hill ، Ash vs. The Evil Dead ، Halloween ، و Chainsaw Chainsaw Massacre در بازی Dead By Daylight دیده‌ایم.

Dead By Daylight به‌دلیل رویدادهای بزرگ کراس‌اور که شخصیت‌های شاخص فیلم ترسناک را به این بازی اضافه می‌کند، شهرت دارد. در بازی Dead By Daylight، حداکثر چهار بازیکن نقش مشترک بازماندگان را بر عهده می‌گیرند و در مقابل بازیکن دیگری قرار می‌گیرند که نقش یک قاتل را بازی می‌کند. بازماندگان مجبورند تا جایی که می‌توانند از قاتل فرار کنند و تلاش کنند تله‌هایی بگذارند و از منطقه فرار کنند. قاتل تمام تلاش خود را برای شکار و ازبین‌بردن بازماندگان انجام می‌دهد.

کپکام در طی برنامه‌ی سالگرد ۲۵ سالگی سری بازی Resident Evil خود با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه از اضافه شدن محتوایی با محوریت Resident Evil به بازی Dead By Daylight خبر داد. اگرچه جزئیات بیشتری مربوط‌به اینکه چه کاراکترهایی از این سری محبوب به بازی Dead By Daylight اضافه می‌شود نشان داده نشد. ما مطمئن نیستیم که شخصیت هایی مانند کریس ردفیلد، جیل ولنتاین یا لئون کندی به‌عنوان بازمانده به این بازی اضافه خواهند شد یا هیولاهایی مانند ویلیام بیرکین یا نمسیس به‌عنوان قاتل ظاهر می‌شوند.

کراس اوورهای گذشته شخصیت هایی مانند Pyramid Head از بازی Silent Hill، شخصیت Leatherface از فیلم The Texas Chainsaw Massacre، شخصیت Michael Myers از فیلم Halloween و Demogorgon از سریال Stranger Things را به‌عنوان قاتل به بازی اضافه کرده‌اند. اش ویلیامز از فیلم Ash vs The Evil Dead، لوری استرود از فیلم Halloween و چریل میسون از Silent Hill 3 از جمله شخصیت هایی هستند که به‌عنوان بازمانده ظاهر شده‌اند. ما هنوز نمی دانیم که از بازی Resident Evil چه کسی به بازی اضافه خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید این تیزر تریلر را تماشا کنید.

اگرچه ما می‌دانیم که اطلاعات جدید در مورد این کراس‌اور چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت. کپکام و توسعه‌دهنده‌ی بازی Dead By Daylight یعنی Behavior Interactive جزئیات بیشتری درباره این رویداد را در تاریخ ۴ خرداد ماه منتشر خواهند کرد. بازی Dead By Daylight هم اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس است. 

درحالی‌که جزئیات مربوط‌به رویداد Dead By Day چندان زیاد نبود اما Resident Evil Showcase اطلاعات بیشتری در مورد رزیدنت اویل برای طرفداران به ارمغان داشت. این برنامه شامل انتشار تریلری جدید و همچنین یک دمو برای بازی Resident Evil Village می‌شد و همچنین خبر از بازگشت یک حالت آرکید با نام The Mercenaries به این سری می‌داد. ما همچنین متوجه شدیم که چه زمانی باید انتظار انتشار انیمیشن سری Resident Evil از نتفلیکس با نام Resident Evil: Infinite Darkness را داشته باشیم و متوجه شدیم که حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 روی Oculus Quest 2 منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده