// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۷

تریلر جدید گیم پلی Resident Evil Village؛ اعلام زمان عرضه دمو

درحالی‌که دقیقا سه هفته تا عرضه‌ی بازی Resident Evil Village باقی مانده است، کپکام اطلاعات مختلفی راجع به آن منتشر کرد. تاریخ عرضه بازی رزیدنت اویل جدید تأخیر نمی‌خورد.

راس ساعت ۰۲:۳۰ بامداد امروز به وقت ما کپکام رویداد آنلاین جدید خود با محوریت سری بازی Resident Evil را تقدیم مخاطبان کرد که طبیعتا بخش اصلی آن را اطلاعات و تصاویر جدید از بازی Resident Evil Village تشکیل می‌دادند. یک بازی ترسناک اول‌شخص که مطابق پیش‌بینی‌های آماری شانس تبدیل شدن به پرفروش‌ترین بازی Resident Evil در تاریخ را دارد.

پروسه‌ی ساخت بازی Resident Evil Village بدون مشکل جلو رفته است و کپکام اعلام کرد که بازی در همان تاریخ اعلام‌شده از راه می‌رسد. سازندگان می‌گویند که به مانند همیشه داستان و گیم‌پلی به شکل جدی در بازی نقش دارند و RE Village شامل بخش Mercenaries هم می‌شود. خرید از فروشگاه، شخصی‌سازی سلاح و افزایش توانایی‌های خود همه بخشی از تجربه‌ی حالت Mercenaries بازی را تشکیل می‌دهند. سازندگان می‌گویند که بازی محتواهای جذاب فراوانی دارد و مدتی طولانی مخاطب را چه در بخش اصلی و چه در بخش‌های فرعی سرگرم می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

گیمرهای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند هم‌اکنون دمو جدید را دانلود کنند تا آماده‌ی تجربه‌ی آن در روز مشخص باشند

بازی Resident Evil Village در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای پلی استیشن 5، کامپیوترهای شخصی، گوگل Stadia، ایکس باکس سری اس/ایکس، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. اما اگر به هیچ عنوان نمی‌توانید برای تجربه‌ی آن صبر کنید، می‌توانید سراغ دانلود دمو رایگان و جدید بازی در فروشگاه‌های دیجیتالی تمامی این پلتفرم‌ها بروید.

این دمو از ساعت ۰۴:۳۰ بامداد روز ۱۲ اردیبهشت باز می‌شود و راس ساعت ۰۴:۳۰ بامداد روز ۱۳ اردیبهشت دیگر نمی‌توان آن را اجرا کرد. به همین خاطر کپکام می‌گذارد که از قبل آن را دانلود کنید تا مهیای تجربه‌ی آن در ۲۴ ساعت مشخص‌شده باشید.

همچنین باید بدانید که این دمو به شما فرصت تجربه‌ی رفتن به نقاط مختلف روستا و قلعه به مدت ۶۰ دقیقه را می‌دهد و خود گیمر انتخاب می‌کند که به چه شکلی قصد استفاده از این زمان را دارد. البته بازیکن‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند زودتر از گیمرهای سایر پلتفرم‌ها سراغ تجربه‌ی دمو بروند.

آن‌ها علاوه‌بر داشتن آن بازه‌ی زمانی ۲۴ساعته، دو بازه‌ی زمانی ۸ساعته‌ی دیگر هم دارند. اول می‌توانند از ساعت ۰۴:۳۰ بامداد تا ساعت ۱۲:۳۰ روز ۲۹ فروردین به مدت نیم‌ساعت دموی روستا را تجربه کنند و سپس از ساعت ۰۴:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز ۵ اردیبهشت به تجربه‌ی دموی قلعه بپردازند. تمامی زمان‌های نوشته‌شده مطابق  ساعت ایران هستند. درنهایت حدودا سه هفته‌ی دیگر گیمرها قدم به عمارت السینا دیمیترسکو می‌گذارند تا توسط او و سه دختر خون‌آشام وی سلاخی شوند.


منبع YouTube/RE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده