// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۵

بهبود وضعیت هوش مصنوعی Ghost Recon Breakpoint در آپدیت های بعدی

یوبیسافت برنامه خود برای آپدیت‌های بعدی Ghost Recon Breakpoint را مشخص کرده است که برای بهبود بخشیدن به بازی در نظر گرفته شده است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی Ghost Recon Breakpoint در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و نمرات ضعیف و متوسطی از منتقدان دریافت کرد. عمده‌ی ایرادات به بازی ‌به سیستم جهان باز بازی، تعداد زیاد خریدهای درون‌برنامه‌ای و مشکلات متعدد فنی مربوط می‌شد و این بازی نتوانست طرفداران را راضی کند. تیم سازنده‌ی این بازی از آن پس با انتشار آپدیت‌های متعدد سعی کرده است این مشکلات را حل کرده و محتویات جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار دهد.

یوبیسافت به‌تازگی برنامه‌ی سازندگان بازی Ghost Recon Breakpoint برای سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است که این برنامه شامل دو به‌روزرسانی اصلی رایگان برای همه بازیکنان می‌شود. این دو به‌روزرسانی بازی Ghost Recon Breakpoint شامل المان‌های جدید گیم‌پلی از جمله شخصی‌سازی، سیستم پیشرفت و موارد دیگر خواهد بود. به‌روزرسانی 4.0.0 که بهار امسال برای بازیکنان منتشر خواهد شد، روی بهبود تجربه بازیکن با هم تیمی‌های هوش مصنوعی، اضافه شدن یک سیستم پیشرفت جدید، اضافه شدن Customization جدید و ویژگی‌های دیگری که توسط طرفداران درخواست می‌شد، متمرکز است. 

آپدیت Teammate Experience روی بهبود تجربه شما با تیم هوش مصنوعی متمرکز است و در عین حال برخی از ویژگی‌های درخواست شده توسط طرفداران را نیز به بازی اضافه می‌کند. شما با روش پیشرفت XP جدیدی برای تیم هوش مصنوعی خود آشنا خواهید شد و در حین بازی به مهارت‌ها و توانایی‌های Passive جدیدی دست خواهید یافت. همچنین یک Quest Log جدید برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت تا بتوانید ویژگی‌های جدید تیم هوش مصنوعی را تجربه کنید و در این حین به شما جوایزی اختصاصی داده خواهد شد.

به‌روزرسانی 4.1.0 قرار است یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌ها تاکنون باشد و در پاییز منتشر خواهد شد. جزئیات بیشتری در این رابطه بعداً منتشر می‌شود.

بازی Ghost Recon Breakpoint هم‌اکنون برای پی سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان قابل دریافت است.

برنامه ۲۰۲۱ بازی Ghost Recon Breakpoint


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده