نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰

هشدار یوبیسافت به کاربران در مورد ایمیل‌ های جعلی بازی Far Cry 6

شرکت یوبیسافت با انتشار بیانیه‌هایی به بازیکنان هشدار داد که به دام ایمیل‌های جعلی بازی Far Cry 6 نیفتند و آن‌ها را نادیده بگیرند.

بازی Far Cry 6 در تیر ماه سال جاری با انتشار تریلری معرفی شد و در ابتدا برای عرضه در تاریخ ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه) برنامه‌ریزی شده بود که این اتفاق هرگز رخ نداد. مدتی قبل انتشار این بازی تا سال مالی ۲۰۲۲ به تأخیر افتاد و طرفداران باید در بازه‌ی زمانی آوریل تا سپتامبر سال ۲۰۲۱ منتظر راه‌یابی آن به قفسه‌ی فروشگاه‌ها باشند. از آن زمان تاکنون عمدتاً سکوت خبری حکم‌فرما بود، اما حالا خبری از این بازی به گوش‌مان رسیده است که متأسفانه مورد جالبی نیست.

همان‌طور که رسانه‌ی دارک ساید آو گیمینگ به تفصیل شرح می‌دهد، شرکت یوبیسافت با انتشار بیانیه‌هایی در مورد ایمیل‌های جعلی به کاربران هشدار داده است. این ایمیل‌ها دعوت‌نامه‌ی برگزاری یک دوره‌ی Early Access برای بازی Far Cry 6 است. یوبیسافت صراحتاً اعلام کرد که هنوز فاز دسترسی زودهنگام برای بازی در نظر گرفته نشده است و مشغول بررسی آن هستند. این شرکت ضمن پیشنهاد نادیده‌گرفتن هرگونه ایمیل در این رابطه گفت: «ایمیل‌هایی جعلی با استفاده از دامنه‌ی یوبیسافت برای برخی از سازندگان محتوای ما ارسال می‌شود و آن‌ها را به شرکت در فاز Early Access دعوت می‌کند. لطفاً این‌گونه ایمیل‌ها را نادیده بگیرید. تیم‌های امنیتی ما درحال بررسی هستند.»

به نظر می‌رسد که هدف از این کار به‌دست آوردن اطلاعات کاربران یا فیشینگ آن‌ها است که مشابه آن اخیراً برای شرکت کپکام و بازی مورد انتظار Resident Evil Village اتفاق افتاد. بنابراین در صورتی‌که هرگونه ایمیلی از بازی Far Cry 6 مشاهده کردید، بهتر است که به‌سادگی از کنارش بگذرید و فعلاً از آن‌ها دوری کنید. بازی Far Cry 6 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و استیدیا منتشر خواهد شد، اما درحال‌حاضر هیچ تاریخ انتشاری برای آن مشخص نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده