// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲

آشنایی با دشمنان و داستان Outriders در تریلر روز عرضه این بازی

در راستای عرضه بازی Outriders، تریلر روز عرضه بازی با محوریت دشمنان و داستان Outriders در دسترس قرار گرفته است.

بازی Outriders ساخته استودیو پیپل کن فلای (People Can Fly) هم‌اکنون در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و گوگل استیدیا قرار گرفته است. 

این در حالی است که به‌تازگی تریلر روز عرضه بازی هم منتشر شده تا عرضه بازی را جشن بگیرد و درکنار آن، شاهد میان پرده‌های داستانی درکنار دشمنان متفاوت شما در بازی Outriders هستیم. دراین‌میان اشاره کنم که اگر از کاربران سرویس GeForce Now و همچنین ایکس باکس گیم پس روی کنسول هستید، می‌توانید Outriders را به رایگان تجربه کنید. 

داستان Outriders در سیاره Enoch روایت می‌شود، جایی که سال‌ها پیش انسان‌ها وارد آن شدند تا مکانی را برای زندگی کردن به‌وجود آورند. این در حالی است که به‌خاطر یک اتفاق مرموز، یک طوفان به نام Anomaly رخ داد و مردمی که در آن گرفتار شدند، به قدرت ویژه‌ای دست پیدا کردند. ازاین‌رو قهرمان داستان وظیفه دارد تا محل دقیق سیگنال مرموز بازی را پیدا و بشریت را نجات دهد. 

به‌واسطه‌ی چهار کلاس مختلف و درخت مهارت‌ها، Outriders نزدیک به ۶۰ ساعت محتویات را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. دراین‌میان اشاره کنم که Outriders اصلا یک بازی لایو سرویس نیست و پیپل کن فلای اعلام کرده که تمامی محتویات، در روز عرضه در دسترس بازیکنان قرار دارد. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بازی Outriders را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده