// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۹

ساخت یک بازی چندنفره جدید توسط سازندگان Rainbow Six Siege

چهار نفر از اعضای ارشد تیم ساخت بازی Rainbow Six Siege در حال تأسیس چهارمین استودیوی بازی‌سازی آمازون هستند تا در آن‌جا یک بازی چندنفره‌ی جدید بسازند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، چهار تن از اعضای ارشد تیم توسعه‌ی بازی Rainbow Six Siege در حال تأسیس استودیویی به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های استودیوهای بازی‌سازی آمازون هستند. آن‌ها در این استودیو قصد دارند روی یک بازی آنلاین چندنفره کار کنند.

این استودیوی جدید در مونتریال کانادا مستقر می‌شود و همان‌طور که بالاتر گفته شد، هدایت آن قرار است برعهده‌ی توسعه‌‌دهندگان سابقی از یوبیسافت باشد که در تیم ساخت رینبو سیکس سیژ حضور داشتند. این افراد شامل لوک بوشارد، مدیر تولید، خاوریر مارکیس، کارگردان خلاق، الکساندر رمی، مدیر محصول و رومین ریموخ، کارگردان محتوا می‌شوند. آمازون هنوز جزئیات خاصی از این بازی آنلاین جدید منتشر نکرده و فقط می‌دانیم که یک آی‌پی جدید است. البته باتوجه‌به اینکه افرادی باتجربه و حرفه‌ای از تیم رینبو سیکس سیژ هدایت این پروژه را برعهده دارند، خیلی بعید نیست که این بازی جدید نیز دارای المان‌های شوترهای تاکتیکال باشد.

خاوریر مارکیس با انتشار بیانیه‌ای درخصوص این خبر می‌نویسد: «ما تجربه‌ی هشت سال کار روی Rainbow Six Siege را داشتیم و حالا برای شروعی دوباره و ساخت یک تجربه‌ی مولتی‌پلیر کاملا منحصر‌به‌فرد هیجان‌زده‌ایم. از همان اولین صحبت‌هایی که با مسئولان در آمازون داشتیم، ارتباط بسیار خوبی بین‌مان شکل گرفت. رویکرد آن‌ها نسبت به گیمینگ و حجم دانش، تخصص و فناوری‌هایی که در آمازون وجود دارند، بسیار عالی است. همکاری با آن‌ها برای ما باعث افتخار است و از اینکه قرار است استودیویی تحت نظر آن‌ها تأسیس کنیم بسیار هیجان‌زده‌ایم.»

استودیوی جدید در مونتریال چهارمین استودیوی بازی‌سازی آمازون محسوب می‌شود. خبر تأسیس یک استودیوی دیگر یک ماه پس از این منتشر می‌شود که اعلام شد بازی New World، پرچم‌دار بازی‌های در دست ساخت استودیوهای آمازون برای سومین‌بار تأخیر خورده و تاریخ انتشار آن به ۳۱ اوت (۹ شهریور) منتقل شده است. بلومبرگ نیز در بهمن‌ماه گذشته گزارشی از مشکلات داخلی استودیوهای آمازون تهیه کرده بود. در این گزارش ادعا می‌شود مجموعه‌ی گیمینگ آمازون با وجود اینکه مدت کمی نیست که تأسیس شده و در این مدت افراد شاخص زیادی را از صنعت بازی به خود جذب کرده، ولی هنوز تعداد بازی منتشرشده‌اش بسیار کم است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده