// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۵

تاخیر دوباره‌ بازی MMO استودیو آمازون

آمازون گیم (Amazon Game) برای سومین بار اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی New World تأخیر خورده است.

بازی New World برای اولین‌بار در جریان مراسم The Game Awards 2019 معرفی شد و این بازی که قرار بود در پایان تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شود، تا سال ۲۰۲۱ تأخیر خورد. به‌تازگی آمازون گیم (Amazon Game) اعلام کرده است که اولین اثر MMO این استودیو یعنی بازی New World برای سومین بار نیز تأخیر خورده است. این بازی هم‌اکنون در تاریخ ۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در دسترس قرار خواهد گرفت.

در ویدیوی جدیدی که توسعه‌دهندگان این بازی منتشر کرده‌اند بیان شده است که:« ما به سختی مشغول کار روی ویژگی‌های جذاب بازی هستیم و اعتقاد داریم این ویژگی‌ها در هنگام عرضه‌ی بازی مهم هستند. این ویژگی‌ها تا بازه زمانی بهاری که ما ابلاغ کرده ‌بودیم آماده نخواهند بود. با این حساب، تاریخ انتشار بازی New World به ۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ منتقل شده است. در این وقت اضافی ما می‌توانیم پیش از اینکه سواحل Aeternum را به جهان باز کنیم، علاوه‌بر رسیدگی کلی به بازی یک سری تغییرات اساسی را نیز به آن‌ها اضافه کنیم.»

این تیم در ماه‌های آینده به کار روی پروژه‌ی آلفا ادامه خواهد داد و با راه اندازی سرورهای اروپا در تاریخ ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ این ویژگی‌های جدید را آزمایش می‌کند.

بتا محدود این بازی از تاریخ ۳۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و اگر شما New World را پیش خرید کرده‌اید به این بتا دسترسی خواهید داشت. در این بتا شما می‌توانید ویژگی‌های جدیدی مانند سفرهای پنج نفره، جنگ‌های ۲۰ در مقابل ۲۰ نفر به نام Outpost Rush و منطقه Ebonscale Reach که یک منطقه بازی جدید در Aeternum است، را تجربه کنید.

در ادامه شما می‌توانید ویدیویی که در ارتباط با تغییرات بازی و دلیل تأخیر آن منتشر شده است را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده