// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵

انتشار اطلاعات جدید از Dying Light 2؛ تاکید دوباره بر عرضه در سال ۲۰۲۱

استودیو تک‌لند با انتشار ویدیوی کوتاهی اطلاعات جدیدی را درمورد زمان انتشار بازی Dying Light 2 با طرفداران به اشتراک گذاشت.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که مدتی است که اطلاعات جدیدی پیرامون بازی Dying Light 2 منتشر نشده است و همچنین طی چند وقت گذشته حواشی و اخبار نگران کننده‌ای در مورد روند توسعه‌ی این بازی منتشر شد. پس از بیش از یک سال سکوت استودیو تک‌لند، توسعه‌دهنده‌ی بازی Dying Light 2، با انتشار ویدیویی به‌طور خلاصه در مورد روند توسعه‌ی این بازی و زمان عرضه‌ی آن صحبت کرده است.

در ویدیوی منتشر شده، محتوای به‌روزرسانی در مورد توسعه‌ی این بازی از نظر اطلاعات جدید بسیار اندک است؛ زیرا نیمی از زمان ویدیو به خواندن توییت‌های تند طرفداران اختصاص داده شده است. پس از آن توسعه‌دهندگان در مورد تمایل طرفداران به دریافت اطلاعات جدید صحبت کردند و قول دادند که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در این‌باره به اشتراک بگذارند اما در مورد پیشرفت کنونی پروژه چیزی بیان نکردند.

در پایان این ویدیو ما می‌توانیم نمایش مختصری از گیم‌پلی جدید این بازی، برش‌های کوتاه و سریع از شهر ویران شده‌ای که می‌توانید در آن پارکور کنید، برخی از دشمنان جدید که آماده‌اند شما را از بین ببرند و دشمنان انسانی را که با آن‌ها درگیر می‌شوید ببینیم. این ویدیو با نمایش تاریخ ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد که نشان می‌دهد که استودیو Techland قصد دارد این بازی را در سال میلادی جاری عرضه کند. این استودیو پیش از این اعلام کرده بود که این بازی تا تاریخ نامشخصی تأخیر خورده است. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

مسیر توسعه‌ی بازی Dying Light 2 بسیار طولانی بوده است. پس از اینکه برای اولین‌بار این بازی در سال ۲۰۱۸ معرفی و گیم‌پلی آن در طی مراسم E3 2019 به نمایش گذاشته شد، این پروژه بسیاری از توسعه‌دهندگان اصلی خود را از دست داد و بالاخره در اوایل سال ۲۰۲۰ تأخیر خورد. همچنین چندی پیش برخی کارکنان فعلی و سابق Techland از محیط کاری مسموم و سوء‌مدیریت فزاینده‌ی موجود در این استودیو شکایت کردند.

 بازی Dying Light 2 برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد اما تک‌لند هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه‌ی این بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس منتشر نکرده است. 

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده