// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶

ویدیو تبلیغاتی جالب پلی استیشن ژاپن با نمایش بازی های مختلف

پلی استیشن ژاپن به پخش یک ویدیو تبلیغاتی پنج دقیقه‌ای جالب پرداخت که در آن بسیاری از بازی‌های انحصاری و غیرانحصاری لایق توجه کنسول پلی استیشن 5 سونی به نمایش درمی‌آیند.

کانال یوتیوب پلی استیشن سونی در ژاپن یک ویدیو تبلیغاتی متفاوت و بامزه پخش کرد که به‌نوعی به معرفی بازی‌های عرضه‌شده و مورد انتظار کنسول پلی استیشن 5 اختصاص داشت. بازی Resident Evil VIllage کپکام، بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade اسکوئر انیکس، بازی Returnal استودیو Housemarque، بازی Deathloop استودیو آرکین، بازی Guilty Gear Strive استودیو Arc System Works، بازی Yakuza: Like a Dragon سگا و چندین و چند ویدیوگیم دیگر در این تبلیغ قرار گرفته‌اند. برخی از این آثار انحصاری کامل و بعضی از آن‌ها هم انحصاری کنسولی یا زمانی پلی استیشن 5 سونی هستند. چند اثر مولتی‌پلتفرم همچون رزیدنت ایول جدید هم داریم که حق تبلیغ آن‌ها را سونی به چنگ آورده است.

از نام‌گذاری خاص این ویدیو تا محتوای آن که ادعا می‌کند مشغول لیک کردن بازی‌ها است، سرگرم‌کنندگی خاصی دارد که معمولا فقط در تبلیغات ویدیوگیمی ژاپنی به چشم می‌خورد. اما این مهم‌ترین محتوایی نیست که کانال یوتیوب پلی استیشن قصد ارائه‌ی آن را دارد. چون کمتر از یک هفته‌ی دیگر تریلرهای جدید از فاینال فانتزی 7 ریمیک و رزیدنت ایول 8 در رویداد پلی استیشن ژاپن پخش می‌شوند؛ یک برنامه‌ی آنلاین به اسم !Play! Play! Play که راس ساعت ۱۴:۳۰ یکشنبه، ۱ فروردین پخش زنده‌ی آن کلید می‌خورد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما چیست؟ آیا چنین تبلیغاتی که با محوریت چندین و چند بازی ویدیویی و به شکلی خلاقانه ساخته شده‌اند، می‌توانند توجه گیمرها را بیش‌ازپیش به این بازی‌های جلب کنند؟


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده