// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۳

تریلرهای جدید از فاینال فانتزی 7 ریمیک و رزیدنت ایول 8 در رویداد پلی استیشن ژاپن

کانال یوتیوب پلی استیشن ژاپن سونی قرار است به‌زودی یک پخش زنده به اسم !Play! Play! Play را برگزار کند که نسخه پلی استیشن 5 بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک و بازی Resident Evil Village در آن حضور دارند.

راس ساعت ۱۴:۳۰ یکشنبه، ۱ فروردین به وقت ایران کانال یوتیوب پلی استیشن در ژاپن یک پخش زنده را آغاز می‌کند که قرار است حدودا ۶۰ دقیقه طول بکشد. اکنون می‌دانیم که بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade اسکوئر انیکس و بازی Resident Evil Village کپکام قرار است دو اثر مهم حاضر در این رویداد باشند و احتمالا نمایش‌هایی جدید و دیده‌نشده تا آن روز را تقدیم گیمرها کنند. همچنین از آن‌جایی که یوشینوری کیتاسه، تهیه‌کننده‌ی بازی در استودیو بازی‌سازی اسکوئر انیکس و موریماسا ساتو، کارگردان بازی‌های ویدیویی در کپکام هم در این پخش زنده حضور دارند، امید گیمرها برای دیدن نمایش‌های جذاب از دو بازی مورد بحث افزایش یافته است.

هنوز مشخص نیست که آيا رویداد مورد بحث با زیرنویس انگلیسی پخش می‌شود یا گیمرهای غیرژاپنی‌زبان فقط می‌توانند از تماشای تریلر بازی‌ها در آن لذت ببرند. البته بارها دیده شده است که در چنین رویدادهایی کانال یوتیوب پلی استیشن در ژاپن تریلرها را به زبان انگلیسی و با زیرنویس ژاپنی پخش کند تا گیمرهای حاضر در نقاط گوناگون دنیا برای لذت بردن از بخش اصلی پخش زنده به مشکل نخورند.

نسخه PS5 بازی Final Fantasy 7

طرفداران بازی‌های ترسناک که منتظر بازی Resident Evil Village هستند و افراد علاقه‌مند به سری بازی فاینال فانتزی هم که غالبا برای تجربه‌ی مراحل یوفی در بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade روزشماری می‌کنند؛ نسخه پلی استیشن 5 بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک که خوش‌بختانه پیشرفت‌های آن فقط فنی نبوده‌اند. دو اثر مورد انتظار نام‌برده به ترتیب در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) و ۱۰ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۰ خرداد ۱۴۰۰) تقدیم گیمرها می‌شوند.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده