نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵

رکوردشکنی بازی Animal Crossing: New Horizons در اروپا

Animal Crossing: New Horizons رکورد سریع‌ترین فروش میان آثار نینتندو در اروپا را شکست.

اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی در بحبوحه همه‌گیر شدن ویروس کرونا، نینتندو شبیه‌ساز مورد انتظار خود یعنی Animal Crossing: New Horizons را برای دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ روانه بازار کرد. اثری که توانست روزهای سخت خانه‌نشینی را کمی برای گیمرها تحمل‌پذیرتر کند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در ادامه موفقیت‌های پیاپی بازی Animal Crossing: New Horizons، چندی پیش نینتندو به‌صورت رسمی اعلام کرد که فروش کلی ساخته خود از مرز ۳۱ میلیون نسخه عبور کرده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد رکوردشکنی‌های نسخه جدید Animal Crossing تمامی ندارد؛ چراکه ساعاتی پیش مشخص شد که موفقیت و محبوبیت این بازی به کشورهای اروپایی نیز سرایت کرده است. براساس گزارش منتشر شده، Animal Crossing: New Horizons با فروشی بالغ‌بر هفت میلیون نسخه، لقب بیشترین میزان فروش در میان آثار منتشر شده توسط نینتندو و همچنین رکورد سریع‌ترین فروش آثار این شرکت در اروپا را به‌ خود اختصاص داده است.

اگرچه باتوجه به عملکرد بازی، رخ دادن چنین موفقیتی دور از ذهن هم نبود، اما باتوجه به اینکه معمولا تابه امروز کشورهای اروپایی روی خوشی به نینتندو و بازی‌هایش نشان نمی‌دادند، فروش بازی Animal Crossing: New Horizons می‌تواند یک قدم بزرگی در آینده نینتندو در اروپا نیز تلقی شود.

اگر شما هم فرصت تجربه بازی Animal Crossing: New Horizons را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده