نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۲

طراحی مجدد جزیره Animal Crossing با حال و هوای ماریو

نینتندو به‌عنوان بخشی از برنامه‌های سالگرد ۳۵ سالگی بازی‌های سوپر ماریو، یک بخش اختصاصی جدید را با مضامین این بازی به Animal Crossing: New Horizons اضافه کرده است.

در ادامه‌ی به‌روزرسانی مضامین بازی Animal Crossing: New Horizons با استفاده از آیتم‌های مرتبط با سری ماریو، حالا یک بخش اختصاصی ماریو تحت عنوان Nintendo's Dream Island به این بازی اضافه شده که با اشاره به بازی‌های‌ اسطوره‌ای Super Mario Bros شامل یک کورس پلتفرمینگ کوتاه، منتهی به یک میله‌ی پرچم نیز می‌شود.

طراحی مجدد محیط بازی انیمال کراسینگ، به‌عنوان بخشی از برنامه‌های نینتندو به مناسبت ۳۵مین سالگرد انتشار بازی‌های سوپرماریو انجام شده که تحت عنوان «مراحل My Nintendo» معرفی می‌شوند. در این برنامه، از کاربران خواسته شده تا در حدفاصل نهم تا ۲۴ مارس ۲۰۲۱، از Dream Island دیدن کنند. برای این منظور، کافی است در این بازه زمانی گزینه Search by Dream Address را در منوی کنسول نینتندو سوییچ انتخاب کرده و آدرس 4417-1459-6382 را وارد کنید. جوایز مربوط‌به تکمیل این مراحل را ظرف هفت روز پس از پایان این رویداد دریافت خواهید کرد.  

مراحل مای نینتندو در بازی Animal Crossing: New Horizons

مراحل My Nintendo که بالاتر به آن اشاره شد، با ست ویژه‌ی پین‌های سالگرد ۳۵ سالگی Super Mario که پیش از این معرفی شدند نیز در ارتباط است. درواقع شما باید بعد از خرید Super Mario 3D World + Bowser’s Fury حداقل ۱۴ مرحله از مراحل مای نینتندو را تکمیل کنید تا واجد شرایط دریافت پین‌ها باشید. اگر تنها چند مرحله تا رسیدن به این حدنصاب فاصله دارید، مراجعه به Nintendo's Dream Island می‌تواند فرصت خوبی برای نزدیک شدن به حدمورد نظر شما باشد.

رویدادهای مرتبط با بازی‌های سوپر ماریو در Animal Crossing به‌عنوان بخشی از آپدیت 1.8.0 این بازی معرفی شد که علاوه‌بر این چند آیتم فصلی جدید دیگر را نیز به بازی اضافه می‌کرد. در حال حاضر شما می‌توانید تا تاریخ ۱۴ مارس (امروز) یک کیک Pi Day را از Nook Shopping خریداری کنید. آیتم‌های مختلف Shamrock Day نیز تا پایان این ماه قابل سفارش خواهند بود.

پین های ویژه نینتندو به مناسبت 35 سالگی ماریو

آپدیت بعدی بازی Animal Crossing برای عرضه در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. محتوای این به‌روزرسانی، آیتم‌های مختلفی با مضامین Sanrio را به بازی اضافه می‌کند که شامل مبلمان، لباس‌ها و حتی اعضای جدید روستای بازی است که می‌توانید آن‌ها را برای زندگی در جزیره خود دعوت کنید. طرفداران می‌توانند این موارد را ازطریق اسکین کارت‌های Animal Crossing Sanrio Amiibo به‌دست آورند. این کارت‌ها از تاریخ ۲۶ مارس و ازطریق فروشگاه‌های Target به فروش می‌رسند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده