نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۰

فروش عالی Animal Crossing: New Horizons؛ ادامه موفقیت بازی ‌های نینتندو سوییچ

براساس گزارش مالی اخیر نینتندو، بازی Animal Crossing: New Horizons با فروش ۵.۱۴ میلیونی تا پایان ماه دسامبر، میزان فروش کلی خود را به عدد ۳۱.۱۸ میلیون نسخه رسانده است.

با وجود عرضه کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، اما همچنان کنسول نینتندو سوییچ به موفقیت خود ادامه می‌دهد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا هم‌عقیده هستید که یکی از دلایل مهم و بسیار تأثیرگذار در رسیدن به چنین موفقیتی، عرضه بازی‌های انحصاری بزرگ و محبوب برای سوییچ بوده است. نینتندو از همان ابتدای عرضه سوییچ نشان داد که برای این کنسول سیاست‌های جدیدی اتخاذ کرده که به‌صورت منظم و پیوسته میزبان بازی‌های انحصاری خواهد بود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، با اتمام سال ۲۰۲۰، بالاخره گزارش مالی سه‌‌ماهه اخیر نینتندو نیز منتشر شد. براساس گزارش‌های منتشر شده، بخش نرم‌افزار نینتندو نیز همسو با بخش کنسول موفق ظاهر شده است؛ چراکه بازی Animal Crossing: New Horizons که به‌خصوص در دوران قرنطینه توانسته بود تعداد کاربران خود را افزایش دهد، با فروش ۵.۴ میلیونی در بازه مشخص، میزان فروش کلی خود را به ۳۱.۱۸ میلیون نسخه رسانده است.

آپدیت زمستانی بازی Animal Crossing: New Horizons

یکی دیگر از بازی‌های انحصاری سوییچ یعنی Super Mario 3D All-Stars نیز عملکرد مشابه‌ای را ثبت کرده است. این بازی از زمان عرضه خود تابه‌امروز ۸.۳۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. 

بازی Paper Mario: The Origami King که از انتشار آن نیز مدت زمان زیادی نگذشته، ۳.۰۵ میلیون نسخه، بازی Mario Kart Live: Home Circuit فروشی معادل ۱.۰۸ میلیون نسخه و Pikmin 3 Deluxe نیز معادل ۱.۹۴ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. بازی ورزشی Ring Fit Adventure نیز توانسته تا امروز ۸.۶۸ میلیون نسخه به فروش برود.

نکته جالب توجه این است که بازی Mario Kart 8 Deluxe همچنان جزو محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های انحصاری سوییچ به‌حساب می‌آید؛ چراکه با فروش ۸.۶۴ میلیون نسخه در سه‌ماهه اخیر، میزان فروش کلی خود را به عدد قابل‌توجه ۳۳.۴۱ میلیون نسخه رسانده است.

حال باید منتظر ماند و دید در آینده با عرضه بازی‌هایی چون Super Mario 3D World + Bowser’s Fury و Bravely Default 2 این روند موفقیت‌آمیز ادامه خواهد داشت یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده