// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

احتمال اعلام تاریخ انتشار نسخه بهبود یافته Disco Elysium در روزهای آتی

میک متسنیت، رئیس بخش انتشارات استودیو ZA/UM، اعلام کرده به‌زودی خبری جدید و مرتبط با Disco Elysium منتشر می‌شود.

Disco Elysium یکی از بازی‌های تحسین شده‌ای است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. همچنین در ادامه نسخه کنسولی بازی هم عرضه شد تا کاربران بیشتری بتوانند دیسکو الیزیوم را تجربه کنند.

همچنین در جریان رویداد The Game Awards سال ۲۰۲۰ بود که نسخه The Final Cut برای کامپیوتر و کنسول‌ها معرفی شد. این نسخه دارای محتویات جدیدتری نظیر صداگذاری کامل بازی است و از نظر استودیو ZA/UM، سازنده Disco Elysium، دقیقا همان چیزی است که درگذشته خواهان عرضه آن بودند. در آن زمان اعلام شد که نسخه The Final Cut برای تعدادی از پلتفرم‌ها در ماه مارس عرضه می‌شود، اما با نزدیک شدن به انتهای ماه مارس، هنوز تاریخ انتشار دقیقی در دسترس نیست.

این در حالی است که به‌تازگی میک متسنیت، رئیس بخش انتشارات استودیو ZA/UM، در سرور رسمی دیسکورد این بازی اعلام کرده که به‌زودی شاهد اعلام تاریخ انتشار نسخه The Final Cut بازی Disco Elysium خواهیم بود. دراین‌میان اشاره کنم که در ماه مارس قرار بود نسخه The Final Cut برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه شود و در انتهای ۲۰۲۱ هم برای ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار بگیرد. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در آینده نزدیک تاریخ انتشار نسخه The Final Cut فقط برای گروه اول پلتفرم‌ها اعلام می‌شود یا شاهد اعلام تاریخ انتشار برای هر دو گروه هستیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده