// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۶

معرفی های بزرگ مایکروسافت در ماه‌ های آینده

سردبیر اجرایی سایت ویندوزسنترال به‌تازگی در مورد معرفی‌های بزرگ مایکروسافت در ماه‌های آینده میلادی صحبت کرده است.

در روزهای اخیر مایکروسافت و استودیوهای بازی‌سازی آن تیتر اصلی اخبار بازی هستند و شاهد انتشار اطلاعات مختلفی حول آینده پلتفرم ایکس باکس و استودیوهای آن هستیم. همچنین مایکروسافت اعلام کرده که در تابستان، یک رویداد با محوریت شرکت بتسدا برگزار خواهد شد که اخبار بیشتری حول آینده این شرکت و بازی‌های آن در دسترس قرار می‌گیرد.

این در حالی است که جز کوردن از رسانه ویندوزسنترال، به‌تازگی اعلام کرده که در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۲۶ مارس) مایکروسافت یک رویداد سخت‌افزار محور را برگزار می‌کند و در جریان آن شاهد معرفی بازی‌های کوچکی هستیم. این در حالی است که دنیل رابینو، سردبیر اجرایی ویندوز سنترال با نقل قول گرفتن از توییت حساب کاربری ویندوز سنترال، اعلام کرده «در رویداد ماه مارس شاهد مورد غافل‌گیر کننده‌ای نباشید، اما در ماه‌های آوریل، می و ژوئن، معرفی‌های بزرگی را از سوی مایکروسافت مشاهده خواهیم کرد. به‌جای برگزاری یک رویداد بزرگ، مایکروسافت ترجیح می‌دهد رویدادهای کوچک‌تری را برگزار اما در جریان آن محتویات قابل قبولی داشته باشد.»

تمامی این موارد درحالی است که گزارش‌هایی خبر از حضور مایکروسافت و بتسدا در رویداد E3 می‌دهند و ازطرفی، باتوجه‌به خریداری شدن بتسدا و نهایی شدن قرار داد، همچنان کنفرانس‌های مجزایی را برگزار می‌کنند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه محتویاتی را مشاهده خواهیم کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده