// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۷

انتشار بسته الحاقی Immortals Fenyx Rising با تم افسانه‌ های چینی در آینده نزدیک

بسته‌ی الحاقی Myths of the Eastern Realm بازی Immortals Fenyx Rising تا چند هفته دیگر منتشر خواهد شد.

بازی Immortals Fenyx Rising یکی از آن بازی‌های یوبیسافت است که ضمن رعایت تمام قوانین آثار جهان باز این شرکت، سبک گرافیکی منحصر‌به‌فرد خود را دارد. ایمورتالز فینیکس رایزینگ نیز مانند سایر بازی‌های بزرگ یوبیسافت پس از عرضه چند دی‌ال‌سی‌ دیافت می‌کند. اولین بسته‌ی الحاقی بازی به نام A New God  چندوقت پیش منتشر شد و دو بسته‌ی الحاقی دیگر مانده که باید برای آن عرضه شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، حالا می‌دانیم که دی‌ال‌سی دوم قرار است چه زمانی عرضه شود.

بسته‌ی الحاقی دوم که Myths of the Eastern Realm (افسانه‌های سرزمین شرقی) نام دارد، بازیکنان را در نقش شخصیت جدیدی به نام Ku قرار می‌دهد. همان‌طور که از نام این دی‌ال‌سی برمی‌آید، بازیکنان قرار است با کاراکترهایی از افسانه‌های شرقی و به‌طور خاص چینی سروکار داشته باشند. برای اینکه بازیکنان کمی با محتوای این بسته‌ی الحاقی آشنا شوند، یک کوئست رایگان به نام We Are Not Alone در بازی اصلی وجود دارد که کمی حال‌و‌هوای آن را منتقل می‌کند.

Myths of the Eastern Realm در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) منتشر خواهد شد. بازی Immortal Fenyx Rising در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، گوگل استیدیا و پی سی در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده