// جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶

عرضه همزمان DLC جدید و دمو رایگان بازی Immortals Fenyx Rising

یک ایزد جدید از امروز به بازی Immortals Fenyx Rising می‌آید تا تجربه‌ی اثر برای گیمرها غنی‌تر شود. همچنین اگر هنوز راجع به تجربه یا عدم تجربه‌ی بازی تصمیم‌گیری نکرده‌اید، حالا می‌توانید سراغ دمو رایگان آن بروید.

ترکیب عناصر سازنده‌ی بسیاری از بازی‌های یوبی‌سافت با اسطوره‌شناسی یونان باستان و سبک گیم‌پلی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild توانست یک مجموعه جدید با نام ایمورتالز فینیکس رایزینگ را تقدیم شرکت فرانسوی کند. این بازی که نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و برخی از گیمرها واقعا از فضای بعضا شوخ‌طبعانه و بعضا حماسی آن لذت بردند، حالا یک دمو رایگان دارد؛ تا بازیکنان با تجربه‌ی دمو بیش‌ازپیش بازی Immortals Fenyx Rising را بشناسند و علاقه‌مند به خرید آن شوند.

DLC جدید بازی Immortals Fenyx Rising شامل مراحل، داستان، چالش‌ها، سلاح‌ها و محیط‌های جدید است. این بسته الحاقی با قیمت ۱۵ دلار به فروش می‌رسد

در همین حین اگر مخاطب پروپاقرص بازی به حساب می‌آیید و انتظار محتواهای جدید آن را می‌کشید، باید به سرعت سراغ DLC جدید بازی Immortals Fenyx Rising با نام A New God بروید. در این بسته‌ی الحاقی بازیکن باید لیاقت خود برای پیوستن به پانتئون را اثبات کند و به گشت‌وگذار در کوه المپوس بپردازد؛ تا قدم به قدم با آزمون‌های سختی روبه‌رو شود که توسط خدایان یونان باستان طراحی شده‌اند. در نتیجه اگر آن‌ها را پشت سر بگذارید، آیتم‌ها و اسلحه‌ای جدید و هیجان‌انگیز دریافت می‌کنید.

در بسته الحاقی A New God بازی Immortals Fenyx Rising توانایی‌های شخصیت اصلی افزایش می‌یابند تا آسان‌تر مشغول حرکت در گوشه به گوشه‌ی نقشه شود و مهیای رویارویی با چالش‌های جدی‌تری باشد. فینیکس می‌تواند در این مراحل جدید از چند نظر توسط بازیکن آپگرید شود و به مرحله‌ی تازه‌ای از قدرتمندی برسد. بسته الحاقی A New God با قیمت ۱۴.۹۹ دلار عرضه می‌شود. البته اگر سیزن پس بازی Immortals Fenyx Rising را خریده باشید، طبیعتا نیازی به خرید جداگانه‌ی هیچ‌کدام از DLCهای آن ندارید.

زومجی در بررسی بازی Immortals Fenyx Rising به قلم علی گودرزی به این اثر یوبیسافت نمره‌ی عالی ۸ از ۱۰ را داد و در جمع‌بندی مقاله نوشت:

Immortals: Fenyx Rising یک بازی بی‌ادعا است. اثری که قرار نیست مورد جدیدی را به سبک بازی‌های اوپن‌ورلد/تاریخی-حماسی-فانتزی اضافه کند و هرگز هم در مسیر عملی کردن چنین مهمی، قدم برنمی‌دارد. بازی می‌خواهد ازطریق ترکیب یک‌سری المان امتحان‌پس داده‌ی موجود در آثار موفق این ژانر، ساعت‌هایی سرگرم‌کننده را برای گیمر خود، به‌ارمغان بیاورد و در این امر هم موفق می‌شود.

تیم یوبی‌سافت کبک با الگو گرفتن از بازی‌های موفق این ژانر، دست به تولید اثری زده که تولد یک مجموعه‌ی جدید و پرپتانسیل را نوید می‌دهد. مجموعه‌ای که می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد. داستان جذاب، هماهنگی و غنای موجود در مکانیزم‌های گیم‌پلی کنار جلوه‌های دیداری/شنیداری روح‌نواز، Immortals: Fenyx Rising را به یک بازی ارزشمند تبدیل کرده‌اند. اگر از طرفداران بازی‌های اکشن - جهان‌باز و فانتزی با المان‌های نقش‌آفرینی هستید، تجربه‌ی Immortals: Fenyx Rising کاملا ارزش وقت و هزینه‌ی شما را دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده