نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۵

ساخت یک بازی معرفی نشده بزرگ و چندنفره در بلیزارد

فهرست استخدام نیروی جدید در استودیوی بلیزارد نشان می‌دهد که این شرکت هم‌اکنون مشغول ساخت یک بازی چندنفره‌ی معرفی نشده و AAA برای پی سی و کنسول‌های بازی است.

دن جان کاکس (Dan John Cox) طراح هنری ارشد بلیزارد اطلاعات جدیدی از جذب نیرو در قسمت‌های مختلف این استودیو را منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت در ۱۶ موقعیت شغلی مختلف به‌دنبال به کار گیری توسعه‌دهندگان بیشتر است. ظاهراً این افراد روی یک پروژه جدید و معرفی نشده مشغول به کار خواهند شد که به‌عنوان یک بازی «شوتر اول شخص و در یک دنیای اسطوره‌ای و به یادماندنی» توصیف شده است.

در ادامه‌ی توضیحات بلیزارد از ویژگی‌های این بازی به گرافیک نسل نهمی و استایل هنری نوآورانه و منحصر‌به‌فرد آن اشاره شده است. از میان شرایطی که برای پذیرش به‌عنوان «طراح ارشد محیط سه‌بعدی» از آن نام برده شده، می‌توان به توانایی طراحی خلاقانه کانسپت، مدل و تکسچرهای محیط گسترده‌ی بازی اشاره کرد. ضمن اینکه مسئولیت‌های اصلی این شغل شامل «ترکیب عناصر سنتی زیبایی شناختی با تکنیک‌های نسل جدید و ایجاد جلوه‌های بصری جذاب و منحصربه‌فردی است که مرزهای خلاقیت در طراحی محیط‌ درون بازی را گسترش می‌دهند.»

بازی های Blizzard

یکی دیگر از پُست‌های تعیین شده در این فهرست، طراح مبارزات گیم‌پلی بازی است که باید «تجربه وسیع و گسترده‌ای از سبک اکشن و FPS را در دو حوزه‌ی تک نفره و آنلاین» برای این بازی به ارمغان بیاورد. این بخش نشان‌دهنده این است که احتمالاً این بازی شامل یک بخش آفلاین و تک نفره نیز خواهد بود؛ اما همچنان این توصیفات نمی‌توانند به‌عنوان یک تأیید نهایی در نظر گرفته شوند. در ادامه‌ به شغل «طراح لِوِل (سطح)» نیز پرداخته شده که در شرایط ویژه‌ی آن به طراحی یک جهان «اسطوره‌ای و به یادماندنی» اشاره شده است. ضمن اینکه این بازی شامل چند نقشه‌ی مختلف نیز خواهد بود.

بلیزارد اخیراً اعلام کرده که بازی Diablo 2 Resurrected آخرین ریمستر آن‌ها تا یک مدت زمان قابل‌توجه خواهد بود. آلن آدام معاون ارشد این استودیو در مصاحبه با CNET اعلام کرده که بلیزارد تیم‌های جدیدی را برای کار روی بازی‌های جدید آماده می‌کند. ضمن اینکه یکی از پروژه‌های معرفی نشده‌ی این شرکت در وبسایت رسمی بلیزارد، برای جذب ۵۵ نیروی جدید در قسمت‌های مختلف اعلام آمادگی کرده است. در برخی از این موارد، به ساخت یک بازی در پلتفرم موبایل نیز اشاره شده است.

در کل برای اطلاع از جزئیات بیشتر، باید منتظر اخبار رسمی بمانیم. در پایان می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده