نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲

بهبود عملکرد Overwatch روی ایکس باکس سری ایکس با به‌روزرسانی جدید بازی

استودیوی بلیزارد ساعاتی پیش با انتشار به‌روزرسانی برای Overwatch روی دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و سری اس، سه حالت گرافیکی متفاوت برای اجرای بازی را معرفی کرد.

حدود پنج سال از زمان عرضه بازی شوتر آنلاین Overwatch می‌گذرد. اثری که به سرعت توانست به‌واسطه مکانیزم و گیم‌پلی جذاب خود محبوبیت بالایی را بین گیمرها پیدا کند. برگزاری مسابقات متعدد و پشتیبانی بالای تیم سازنده آن کمک بسیار زیادی روی موفقیت بازی داشته است.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که استودیوی بلیزارد، سازنده و ناشر Overwatch در حال حاضر سخت مشغول کار روی توسعه نسخه دوم این بازی است. البته این موضوع بدین معنی نیست که پشتیبانی از نسخه اول بازی که توانسته بود برای تیم سازنده موفقیت چشم‌گیری را رقم بزند، به‌طور کامل کنار گذاشته شده است.

براساس جدیدترین اخبار بازی، استودیوی بلیزارد به‌تازگی یک به‌روزرسانی جدید برای بازی Overwatch را منتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این آپدیت درکنار رفع باگ‌ها و مشکلات و همچنین ایجاد تعادل در بازی، باعث بهبود عملکرد آن روی دو کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز می‌شود.

به‌لطف این به‌روزرسانی کاربران کنسول‌های جدید مایکروسافت درخصوص نحوه اجرای بازی بین سه حالت حق انتخاب دارند. حالت اول Resolution نام دارد؛ همان‌طور که از نام آن مشخص است، گیمرها با انتخاب این گزینه اعلام می‌کنند که رزولوشن بازی اولویت اصلی آن‌ها خواهد بود. این گزینه بازی Overwatch را روی ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4k و ۶۰ فریم برثانیه و روی ایکس باکس سری اس با رزولوشن ۱۴۴۰P و بازهم ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌کند.

Balanced Mode حالت دومی است که کیفیت تصاویر را از اهمیت بیشتری نسبت به رزولوشن به‌حساب می‌آورد. با انتخاب این حالت بازی Overwatch روی کنسول سری ایکس با رزولوشن ۱۴۴۰P و ۶۰ فریم برثانیه و روی سری اس با رزولوشن ۱۰۸۰P و ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود.

حالت سوم اما تحت عنوان Framerate mode معرفی شده است. این حالت عملکرد کلی بازی را اولویت اصلی خود قرار داده است. براین اساس هر دو کنسول بازی را با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا خواهند کرد با این تفاوت که سری ایکس با رزولوشن ۱۴۴۰p و کنسول سری اس با رزولوشن ۱۰۸۰p بازی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

اگر شما هم از طرفداران ساخته استودیوی بلیزارد هستید، لطفا نظرات خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده