// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸

تریلر و تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls Online

تاریخ عرضه بسته‌ی الحاقی Flames of Ambition بازی The Elder Scrolls Online با انتشار تریلری مشخص شده است.

امروز استودیوی Zenimax Online تریلر جدیدی از بسته‌ی الحاقی بازی The Elder Scrolls Online با نام Flames of Ambition را منتشر کرد. این بسته‌ی الحاقی دو دانجن جدید Cauldron و Black Drake Villa را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و رویداد یک ساله‌ی Gates of Oblivion را آغاز می‌کند.

بسته‌ی الحاقی The Elder Scrolls Online: Flames of Ambition امروز برای کامپیوتر و مک منتشر شده است و نسخه‌های کنسولی این بازی نیز از تاریخ ۲۶ اسفند ماه (۱۶ مارس) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. انتشار این نسخه با به‌روزرسانی ۲۹ همراه است که شامل سیستم بازطراحی شده‌ی Champions System و Character Sheet بهبود یافته و موارد دیگر می‌شود.

پس از انتشار این بسته، بسته‌ی الحاقی Blackwood در تاریخ ۱۸ خرداد ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. همان‌طور که می‌دانید‌، درست همانگونه که بسته‌های الحاقی قبلی با The Elder Scrolls V: Skyrim مرتبط بودند، بسته‌ی الحاقی Blackwood نیز با The Elder Scrolls IV: Oblivion گره خورده است. در ادامه شما می‌توانید تریلر تریلر جدید بسته‌ی الحاقی The Elder Scrolls Online: Flames of Ambition را تماشا کنید.

استودیو Zenimax در توضیحات رسمی این بسته‌ی الحاقی بیان کرده است:

ماجراجویی یک ساله Gates of Oblivion از اینجا آغاز می‌شود! در بسته‌ی الحاقی Flames of Ambition از نقشه‌های ترسناک یک کالت جدید Daedric باخبر شوید و در زمانی محدود برای نجات یک مقبره از دست موجودی جهنمی و آتشین بجنگید. آنچه در دو دانجن جدید Cauldron و Black Drake Villa کشف می‌کنید ماجرایی را آغاز می‌کند که شما را به قسمت Blackwood و فراتر از آن می‌برد!

بازی The Elder Scrolls Online هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و استیدیا در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده