// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی Markarth بازی The Elder Scrolls Online منتشر شد

بسته‌ی الحاقی رایگان بازی The Elder Scrolls Online به نام Markarth به همراه تریلر گیم‌پلی آن در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

 چندی پیش شرکت بتسدا به همراه استودیوی زنیمکس آنلاین (Zenimax Online Studios) از یک محتوای الحاقی جدید برای بازی The Elder Scrolls Online به نام Markarth رونمایی کرد که به دوران Dark Heart of Skyrim پایان می‌داد. دیروز بتسدا و زنیمکس آنلاین تریلر جدیدی به مناسبت انتشار این بسته‌ی الحاقی منتشر کردند.

اگرچه این تریلر به‌عنوان نمایش گیم‌پلی بازی تعریف شده است اما شما می‌توانید صحنه‌هایی سینمایی از شخصیت‌ها، مکان‌ها و هیولاهای این بسته‌ی الحاقی را نیز در این تریلر از اینجا تماشا کنید.

بسته‌ی الحاقی Markarth به دوران Dark Heart of Skyrim پایان می‌دهد و اولین کوئست‌ها یا مأموریت‌های آن نیز به‌صورت رایگان عرضه خواهند شد تا همه بتوانند به تجربه آن‌ها بپردازند. این بسته الحاقی دیروز برای پی سی، مک و گوگل استیدیا منتشر شده و بازیکن‌های پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان نیز در تاریخ ۲۰ آبان به آن دسترسی خواهند داشت.

در ادامه شما می‌توایند خلاصه‌ی رسمی این بسته را مطالعه کنید:

«دوره‌ی The Dark Heart of Skyrim با بسته‌ی الحاقی The Elder Scrolls Online: Markarth به پایان می‌رسد. به همراه Reach در یک منطقه خطرناک جدید کاوش کنید، با گروهی از افراد غیر قابل پیش‌بینی پیمان اتحاد ببندید و با یک لرد خون آشام و ارتش باستانی او مقابله کنید. بسته‌ی الحاقی Markarth همچنین یک arena انفرادی جدید به نام Vateshran Hollows را ارائه می‌دهد كه برای آزمایش قدرت، ذکاوت و قدرت تصمیم‌گیری بازیکنان دربرابر باس‌های چالش برانگیز، مسیرهای متعدد قابل بازشدن و اسرار مخفی و قدرتمند طراحی شده است.

بسته‌ی الحاقی The Elder Scrolls Online: Markarth هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند از همین حالا به‌صورت کاملا رایگان اولین کوئست‌های این بسته‌ها‌ی الحاقی را شروع کنند! این مأموریت‌ها بازیکنان را به یک ماجراجویی سوق می‌دهد که مستقیماً به داستان اصلی بسته‌ی الحاقی Markarth منتهی می‌شود و به این داستان یک ساله پایان می‌دهد.

برای شروع کافی است به فروشگاه Crown Store در بازی مراجعه کرده و آغاز کننده‌ی مأموریت را انتخاب کنید. هر کسی که بازی پایه The Elder Scrolls Online را در اختیار دارد می‌تواند این ماجراجویی جدید را به‌صورت رایگان تجربه کند.»


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده