نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۱۵

با پخش یک تریلر از محتوای Gates of Oblivion بازی The Elder Scrolls Online رونمایی شد

در جریان رویداد The Game Awards 2020، با پخش یک تریلر از محتوای Gates of Oblivion بازی The Elder Scrolls Online رونمایی شد.

غنای بسیار بالای جهان سری بازی‌های Elder Scrolls، آفرینش یک بازی آنلاین کلان را اجتناب ناپذیر می‌کرد و شرکت بتسدا بالاخره این مهم را عملی کرد و آنچه که طرفداران این سری انتظارش را می‌کشدند، تحویلشان داد. کنار ارزش کیفی بازی Elder Scrolls Online، پشتیبانی سالانه‌ی شرکت‌های زنی‌مکس/بتسدا از این اثر و تولید محتویات جدید از آن برای درگیر کردن هرچه بیشتر گیمرها با ماجراهای TES Online، یکی از شاخصه‌های مهم این بازی است.

امسال و در جریان رویداد The Game Awards 2020، شاهد معرفی یک محتوای جدید برای این اثر بودیم. تریلری که در ادامه می‌بینیم، بسیار کوتاه است و تنها به نمایش یک دقیقه از آنچه در محتوای Gates of Oblivion قرار است درگیرش شویم، بسنده می‌کند. باتوجه‌به نام این محتوای جدید یعنی Gates of Oblivion، احتمالا در جریان اتفاقات این DLC با نقاط مختلف از جهان آبلیویون سر خواهیم زد. گفتنی است که بسته‌ی الحاقی نام‌برده در سال ۲۰۲۱ در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. در ادامه توجه شما را به این تریلر جدید، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده