نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۵

شفاف سازی ایکس باکس درباره پخش نمایشی از بازی Elden Ring

درحالیکه بسیاری منتظر نمایشی از بازی Elden Ring هستند، ساعاتی پیش آرون گرینبرگ از ایکس باکس، اعلام کرد که حداقل فعلا نباید منتظر وقوع چنین اتفاقی باشیم.

در لحظات پایانی کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 بود که بازی جدیدی به‌نام Elden Ring به‌صورت رسمی معرفی شد. اثری که قرار است هیدتاکا میازاکی، سازنده‌ی بازی‌هایی مثل Bloodborne و Dark Souls و جرج آر. آر. مارتین، نویسنده بزرگ و نام‌آشنای داستان‌های فانتزی، درکنار یکدیگر آن را تولید کنند.

پس از آن که حرف‌وحدیث‌هایی حول برگزاری یک رویداد بزرگ توسط مایکروسافت طی ماه آینده منتشر شده، بسیاری حضور بازی Elden Ring در آن را محتمل می‌دانستند. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش آرون گرینبرگ، مدیر بخش تبلیغات ایکس باکس، به‌نوعی آب پاکی را روی دست طرفداران ساخته جدید فرام سافتور ریخت.

«این اتفاق رخ نخواهد داد. ما همواره موارد زیادی برای کار کردن داریم، اما هیچ برنامه‌ای که در آن شاهد معرفی یک بازی یا نمایشی از آن باشیم وجود ندارد.» با استناد به این توییت منتشر شده توسط گرینبرگ، می‌توان به این نتیجه رسید که در وهله اول هیچ رویداد جدیدی یا حداقل مهم و بزرگی توسط مایکروسافت برنامه‌ریزی نشده است و همچنین درصورتی هم که ردموندی‌ها رویدادی برگزار کنند، نباید انتظار ارایه اطلاعات جدید یا نمایشی از بازی اکشن جهان‌باز Elden Ring را داشته باشیم. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید درحالیکه چندی پیش شایعه‌ای مبنی‌بر به‌تعویق افتادن مجدد تاریخ عرضه این بازی نقش‌آفرینی مطرح شده بود، اما به‌تازگی یکی از تولیدکنندگان محتوای چینی ادعا کرده که بازی Elden Ring برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده جدیدترین همکاری دو استودیوی فرام سافتور و بندای نامکو، قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان وپلی استیشن 4 روانه بازار شود.

اگر شما هم از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Elden Ring را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده