نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

محتویات جدید در راه بازی Hitman 3

آی‌او اینتراکتیو، سازنده و ناشر بازی Hitman 3 از محتواهای اضافی و رویداد‌هایی که برای این بازی در ماه مارس ارائه می‌شوند، رونمایی کرد.

شرکت آی‌او اینتراکتیو محتواهای جدیدی را برای بازی Hitman 3 معرفی کرد که همگی در ماه جاری میلادی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. یک رویداد فصلی، یک مأموریت اضافی مخصوص صاحبان نسخه Deluxe و چند محتوای دیگر به‌زودی برای بازی عرضه می‌شوند.

مهم‌ترین محتوای جدید بازی Hitman 3 اولین رویداد فصلی این بازی است که Berlin Egg Hunt نام دارد. در این رویداد که به مناسبت عید پاک طراحی شده، مامور ۴۷ برای شکار تخم‌مرغ به برلین می‌رود! این رویداد در مناطق اطراف یک کلوپ شبانه برگزار خواهد شد و برای شرکت در آن، مامور ۴۷ لباس ویژه‌ای به تن می‌کند. Berlin Egg Hunt از تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) تا ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) در دسترس تمام بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و علاوه‌بر مأموریت‌های متنوع، شامل آیتم‌های مختلف و اهداف جدید خواهد بود. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند با برنده شدن در این رویداد، یک لباس مخصوص را برای خودشان آزاد کنند و آن را برای همیشه نگه دارند. قرار است طی هفته‌های آینده، اطلاعات بیشتری درباره رویداد Berlin Egg Hunt منتشر شود.

رویداد فصلی Berlin Egg Hunt در بازی Hitman 3

اما افرادی که نسخه Deluxe Edition بازی هیتمن ۳ را خریداری کرده‌اند، ششمین و آخرین مأموریت Escalation اختصاصی خودشان را تجربه خواهند کرد. مأموریت‌های Escalation درواقع یک سری مأموریت اضافی و ویژه هستند که با یک هدف ساده شروع می‌شوند و رفته‌رفته درجه سختی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. ششمین مأموریت ویژه برای بازیکن‌های نسخه Deluxe با اسم Satu Mare Delirium منتشر می‌شود و براساس اعلام سازنده‌های بازی، با گذشته مامور ۴۷ در ارتباط است و به‌طور مشخص، به رویدادهای بازی Hitman: Codename 47 (سال ۲۰۰۰) مربوط می‌شود.

ماموریت اضافی Satu Mare Delirium در بازی Hitman 3

علاوه‌بر این، یک مأموریت Escalation دیگر نیز در ماه مارس عرضه می‌شود که این یکی مخصوص بازیکن‌های نسخه Deluxe نیست و در دسترس همه قرار می‌گیرد. این مأموریت The Lesley Celebration نام دارد و باز هم در شهر برلین اتفاق می‌افتد. درضمن یک Elusive Target جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد. افرادی که نسخه‌های اخیر مجموعه هیتمن را بازی کرده باشند، احتمالا می‌دانند که Elusive Target به اهدافی گفته می‌شود که پیدا کردن و ازبین‌بردن آن‌ها سخت‌تر از اهداف معمولی است. برای مثال برای کشتن هر Elusive Target تنها یک گلوله می‌توانید شلیک کنید.

جالب است که دو وبسایت Eurogamer و Easy Allies در همکاری با سازندگان Hitman 3 اقدام به انتشار محتواهای اختصاصی برای این بازی کرده‌اند. به این ترتیب، شما می‌توانید مأموریت‌های طراحی شده به‌وسیله این دو وبسایت را نیز در تاریخ‌های مشخص شده، تجربه کنید. همزمان با این محتواهای جدید، یک آپدیت هم برای بازی منتشر می‌شود که ضمن برطرف کردن برخی ایرادات جزیی، بخش‌های مختلف بازی را ارتقا می‌بخشد.

محتواهای اضافی Hitman 3 در ماه مارس

در ادامه می‌توانید فهرست محتواهای جدید بازی هیتمن ۳ و تاریخ انتشار آن‌ها در ماه مارس را مشاهده کنید:

  • یک مأموریت Escalation جدید به نام The Lesley Celebration - در تاریخ ۴ مارس (۱۴ اسفند)
  • مراحل اختصاصی وبسایت Easy Allies - در تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند)
  • یک Elusive Target جدید به نام The Stowaway - از ۱۹ تا ۲۹ مارس (۲۹ اسفند تا ۹ فروردین)
  • مراحل اختصاصی وبسایت Eurogamer - در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین)
  • مأموریت Escalation مخصوص نسخه Deluxe به اسم The Satu Mare Delirium - در تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین)
  • رویداد فصلی Berlin Egg Hunt - از ۳۰ مارس تا ۱۲ آوریل (۱۰ فروردین تا ۲۳ فروردین)


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده