// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۸

امکان انتقال لوکیشن هیتمن های قبلی به Hitman 3 در آینده نزدیک

استودیوی آی‌او اینتراکتیو قول داده که قابلیت انتقال لوکیشن‌های Hitman 1 و Hitman 2 به Hitman 3 روی پی سی، نهایتا تا چند هفته ممکن خواهد شد.

Hitman 3 را می‌توان پایان نسبتا خوبی بر سه‌گانه‌ی ریبوت‌شده‌ی اخیرا هیتمن دانست. بااین‌حال، یکی از وعده‌هایی که سازندگان قول داده بودند در چند روز پس از انتشار در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند، برای پی سی گیمرها تا به حال عملی نشده است. بازیکنان قرار بود در صورتی که Hitman 1 و Hitman 2 را خریداری کرده‌اند، بتوانند لوکیشن‌های این دو بازی را به Hitman 3 منتقل کنند.

به‌نظر می‌رسد که برنامه‌های استودیوی IO Interactive برای عملی کردن این ویژگی روی پی سی کمی بیشتر به تأخیر افتاده است و احتمالا این تأخیر، به انحصاری بودن Hitman 3 روی فروشگاه اپیک گیمز مربوط باشد. درحال‌حاضر و پس از گذشت سه‌هفته از انتشار نسخه‌ی سوم هیتمن، اگر بازیکنان بخواهند لوکیشن‌های هیتمن 2 را به هیتمن 3 منتقل کنند، باید Hitman 2 را مجددا و روی فروشگاه اپیک گیمز خریداری کنند. استودیوی آی‌او اینتراکتیو چند روز قبل از انتشار هیتمن 3 قول داده بود که این مشکل را به‌زودی حل خواهد کرد.

شهر مندوزا در بازی Hitman 3

حال آن‌ها می‌گوید ویژگی انتقال لوکیشن‌های هیتمن‌های قدیمی تا اواخر ماه فوریه (اوایل اسفند) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. آن‌ها دیروز توضیحاتی در این خصوص در سایت فروم مجموعه‌ی هیتمن با طرفداران به اشتراک گذاشتند و تاکید کرده‌اند که هرچه زودتر این ویژگی را به هیتمن 3 می‌آورند:

«با اینکه این مدت سرمان با انتشار Hitman 3 شلوغ بود، ولی در عین حال به‌دنبال یافتن راه‌حلی برای وعده‌ای که داده بودیم، می‌گشتیم؛ اینکه بازیکنان پی سی بتوانند لوکیشن‌هایی را که از هیتمن‌های قبلی در اختیار دارند به Hitman 3 روی فروشگاه اپیک گیمز منتقل کنند. حال راه‌حلی که به دنبالش بودیم جواب داده و ما درحال‌حاضر مشغول تست و بررسی همه‌جانبه‌ی آن هستیم تا مطمئن شویم که از همه‌نظر کار می‌کند. اگر بخواهیم بازه‌ای برای انتشار آن اعلام کنیم، می‌توانیم بگوییم که هرچه زودتر در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. حتی طبق بدبینانه‌ترین پیش‌بینی‌های ما، این امکان تا آخر ماه فوریه فراهم خواهد شد. قدم‌های بعدی‌مان را به شما اعلام خواهیم کرد.»

شهر برلین در بازی Hitman 3

هردو بازی Hitman 1 و Hitman 2 روی پی سی در فروشگاه استیم عرضه شده بودند و بازیکنانی که هردو بازی را خریداری کرده بودند، با نصب Legacy Pack ازطریق فروشگاه درون بازی هیتمن 1 می‌توانستند لوکیشن‌ها و مراحل آن را به هیتمن 2 منتقل کنند. مراحل هیتمن 1 در هیتمن 2 چند ویژگی نسخه‌ی دوم را دریافت کرده بودند که باعث شده بود ارزش تجربه‌ی مجدد پیدا کنند.

محمد صادق تواضعی اخیرا در زومجی به نقد و بررسی بازی Hitman 3 پرداخته و به آن نمره‌ی بسیار خوب ۸.۵ را داده است. او در جمع‌بندی نهایی خود می‌گوید طراحی مرحله‌ی هیتمن 3 بزرگ‌ترین برگ برنده‌ی آن است و اگرچه بازی از مشکلاتی رنج می‌برد، ولی کیفیت بالای طراحی مراحل و استفاده بسیار خوب از مخفی‌کاری در بازی، سبب شده تا بازیکن از تجربه‌ی چندباره‌ی مراحل آن لذت ببرد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده