// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۹

عجیب ترین روش‌های کشتن دشمنان در Hitman 3

Hitman 3 به‌واسطه‌ی طراحی مراحل بسیار خوب خود روش‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا یک مرحله را به پایان برسانند. در این ویدیو تعدادی از روش‌های بامزه کشتن دشمنان در بازی را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

یکی از ویژگی‌های نسخه ریبوت مجموعه Hitman، طراحی مراحلی است که ارزش تکرار بالایی دارند. ازاین‌رو در Hitman 3، شاهد به اوج رسیدن این ویژگی و مراحلی هستیم که بارها و بارها می‌توانید آن‌ها را تکرار و هر بار با یک روش جدید روبه‌رو شوید. 

از انجام کارهای بامزه نظیر پرتاب موز و سیب به سر دشمنان گرفته تا استفاده از اشیاء و سلاح‌های مختلف، مواردی هستند که می‌توانند حس و حال جالبی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند. برای مثال، حسی که پس از هدشات کردن مداوم چند دشمن با سلاح صداخفه‌کن‌دار به شما دست می‌دهد؛ آن هم در حالتی که هیچ شخصی متوجه حضور شما در محیط نمی‌شود. 

در ادامه، ویدیویی را برای شما کاربران زومجی درنظر گرفته‌ایم که در آن تعدادی از روش‌های بامزه و جالب برای کشتن اهداف، دشمنان یا بیهوش کردن آن‌ها به‌نمایش گذاشته می‌شود. همچنین می‌توانید نظرات و روش‌های مورد علاقه خود برای پشت سر گذاشتن مراحل بازی هیتمن 3 را هم با ما در میان بگذارید.

تماشای ویدیو در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده