// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

تاریخ انتشار Elden Ring احتمالا به خاطر ویروس کرونا باز هم عقب‌تر افتاده است

شایعه‌ای پخش شده که از به تعویق افتادن دوباره‌ی تاریخ انتشار بازی Elden Ring از اوایل سال ۲۰۲۱ به اواسط آن حکایت می‌کند.

با وجود اینکه می‌دانیم استودیوی FromSoftware در حال کار روی Elden Ring است، اما تا به حال جزئیات زیادی از این بازی توسط سازندگان آن اعلام نشده است. به غیر از نمایش تریلر معرفی آن در مراسم E3 سال ۲۰۱۹، اخبار زیادی از این بازی منتشر نشده است؛ گرچه چندوقت پیش اطلاعاتی کلی از حال و هوای دنیای بازی منتشر شد و اینکه الدن رینگ قرار است با همکاری جورج آر.آر. مارتین، نویسنده‌ی رمان «نغمه‌ای از یخ و آتش» ساخته شود. حال شایعاتی پخش شده که اگر درست از آب دربیایند، به ‌نظر می‌رسد که دیگر کم‌کم باید خود را برای شنیدن اخبار جدیدی از این بازی مورد انتظار آماده کنیم.

در گزارشی که در وب‌سایت AltChar منتشر شده، گفته می‌شود که استودیوی فرام‌سافتور و شرکت Bandai Namco تاریخ انتشار Elden Ring را برای اوایل سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی کرده بودند. این اطلاعات از طرف یکی از اینسایدرهای سایت ResetEra به نام Taepo به بیرون درز کرده و او ادعا می‌کند که این خبر براساس چیزی که شنیده باید درست باشد. بااین‌حال، همه‌گیری کرونا باعث ایجاد مشکلاتی برای توسعه‌دهندگان بازی در سراسر دنیا شده است و حالا به ‌نظر می‌رسد که این مسئله‌ی جهانی گریبان‌گیر فرام‌سافتور را نیز گرفته و آن‌ها احتمالا مجبور شده‌اند تا انتشار بازی را برای چند ماه دیگر به تعویق بیندازند. این موضوع بدین معنی است که الدن رینگ به احتمال زیاد تا تابستان ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد.

یک نمای ترسناک از دستها در بازی الدن رینگ

باتوجه‌به منبع درز این اطلاعات، کاملا بدیهی است که نمی‌توان از صحت آن مطمئن بود و به همین دلیل، خیلی نباید به آن تکیه کرد. اما باتوجه‌به اینکه فرام‌سافتور در این مدت درباره‌ی الدن رینگ سکوت اختیار کرده است، انتشار احتمالی این بازی در سال ۲۰۲۱ خیلی دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. همچنین آخرین بازی این استودیوی ژاپنی Sekiro: Shadows Die Twice بود که در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شد و به‌زودی دو سالی می‌شود که آن‌ها بازی دیگری را روانه‌ی بازار نکرده‌اند. اگر به فاصله‌ی زمانی انتشار ساخته‌های قبلی آن‌ها رجوع کنیم، متوجه خواهیم شد که فاصله‌ی بین دو بازی سکیرو و الدن رینگ از رویه‌ی معمول آن‌ها بیشتر طول کشیده و به احتمالا زیاد هنوز هم ادامه داشته باشد.

باتوجه‌به اینکه سال ۲۰۲۰ به پایان خود نزدیک می‌شود، این احتمال وجود دارد که نمایشی از بازی Elden Ring را در بزرگ‌ترین رویداد ویدیو گیمی باقی‌مانده‌ی سال، یعنی مراسم گیم اواردز شاهد باشیم. باید تا ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) منتظر بمانیم تا ببینیم آیا فرام‌سافتور بالاخره آماده است که جزئیات تازه‌ای از آخرین بازی در دست توسعه‌ی خود رو کند یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.   


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده