نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸

تاریخ انتشار و کانسپت‌های هنری بازی Elden Ring ظاهراً فاش شده است

اطلاعات جدیدی که توسط یک منبع غیررسمی از Elden Ring منتشر شده، احتمالاً بازه زمانی انتشار بازی و دو تصویر هنری از کاراکترهای آن‌ را فاش می‌کند.

طی روزها و هفته‌های اخیر اطلاعات متعددی در رابطه با بازی Elden Ring در رسانه‌های مختلف مطرح شده که به‌نوعی نشان می‌دهد احتمالاً اخبار مهمی از این بازی در راه است. براین اساس، شایعات متعددی از بازی جدید و اکشن استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) به گوش می‌رسند که به نظر می‌رسد حالا با جزئیات مربوط‌به تاریخ انتشار احتمالی و چند کانسپت هنری از محیط بازی تکمیل شده باشند.

یکی از تولیدکنندگان محتوای چینی که معمولاً در گزارش‌های خود به بازی‌های سولزلایک استودیوی فرام‌سافتور می‌پردازد، ادعا کرده که بازی Elden Ring برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. پیش از این شایعه‌ای پخش شده بود که از به تعویق افتادن دوباره‌ی تاریخ انتشار بازی Elden Ring از اوایل سال ۲۰۲۱ به اواسط آن حکایت می‌کرد. درست مثل شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که پیش از این نیز درباره بازی Elden Ring مطرح شده بود، در این گزارش نیز اعلام شده که این بازی هم‌اکنون در فاز اصلاحات و پولیش نهایی قرار داشته و درواقع اکثر کارهای مربوط‌به فرایند توسعه آن انجام شده است. ضمن اینکه مجدداً به شباهت زیاد این بازی با Dark Souls اشاره شده که ادعای سایر منابع قبلی را تأیید می‌کند.

شاید مهم‌ترین بخش از اطلاعاتی که توسط این کاربر توییتر ارائه شده، دو تصویر هنری از بازی Elden Ring باشد که در پیوست توییت جدید Okami منتشر شده است. منابع رسمی هنوز صحت این تصاویر را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند اما می‌توان در آن‌ها یکی از کاراکترهایی که در تصاویر و تریلر رونمایی از بازی نیز دیده شده را مشاهده کرد.

کانسپت هنری بازی الدن رینگ

تصاویر غیر رسمی بازی الدن رینگ

در ادامه این گزارش، یک سری اطلاعات غیررسمی دیگر نیز از این بازی منتشر شده که به‌عنوان مثال به اندازه به مراتب بزرگتر دنیای این بازی در مقایسه با Dark Souls اشاره می‌کند. علاوه‌بر این، به طراحی نورس-لایک دنیای این بازی و چرخه روز و شب و همچنین آب و هوای پویا و محیط این بازی نیز پرداخته شده است. جا دارد در اینجا به این نکته اشاره کنیم که باتوجه به عدم تأیید هیچ یک از این موارد، بهتر است تمامی اطلاعات فاش شده را به‌عنوان شایعه در نظر داشته باشیم. ضمن اینکه خود منبع انتشار این اطلاعات نیز چند دقیقه بعد پست مربوطه را حذف کرده است.

درحالی که استودیوی FromSoftware هنوز صحبتی درباره بازی Elden Ring نکرده است، همه نشانه‌ها حاکی از احتمال بالای عرضه این بازی در سال ۲۰۲۱ هستند. تا زمانی‌که این شایعات به تأیید یا تکذیب منابع رسمی برسند، تنها می‌دانیم که الدن رینگ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. قاعدتاً باید در ادامه نسخه PS5 و ایکس باکس سری ایکس این بازی نیز تأیید شود.

نظر شما درباره بازی جدید Elden Ring چیست؟


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده