// دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۸

تریلر جدید ۶ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Monster Hunter Rise منتشر شد

در تریلر جدید بازی Monster Hunter Rise شاهد هستیم که شخصیت اصلی بازی با شمشیر جذاب The Great Sword به شکار یک هیولای پرنده می‌رود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کپکام دیروز یک تریلر ۶ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Monster Hunter Rise را منتشر کرد. این بازی قرار است در آینده نزدیک برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. در این تریلر شخصیت اصلی بازی در مبارزه‌ی خود شمشیر The Great Sword را استفاده می‌کند و ناگفته نماند که این شمشیر، سلاح مورد علاقه‌ی طرفداران این بازی است.

در توضیحات ویدیو نوشته شده: «شما می‌توانید در این ویدیو نگاهی گذرا به جریان مبارزه‌ و شکار هیولاها بیندازید که در آن شخصیت اصلی، شمشیر Great Sword را به‌دست دارد و با دو حیوان همراهش که Palamuteها نامیده می‌شوند و او را در مبارزات کمک می‌کنند، دیده می‌شود. آن‌ها امروز در خرابه‌های یک معبد به‌دنبال شکار یک موجود عجیب‌و‌غریب به‌نام Aksonam هستند که از نژاد اژدهای پرنده‌ به‌نام Wyvern به‌شمار می‌رود. بااینکه این هیولا می‌تواند حریف سرسختی برای شخصیت اصلی باشد، اما او هم با شمشیر The Great Sword می‌تواند چند شگرد زیرکانه دربرابر اژدها اجرا کند.» شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

احتمالا یکی از نکات جالبی که در این ویدیو شاهدش هستیم، به Palamute‌ها مربوط می‌شوند. حیواناتی که هم می‌توان برای جابه‌جایی در نقشه از آن‌ها سواری گرفت و هم در مبارزات علیه هیولاها از آن‌ها استفاده کرد. شما درحالی‌که سوار پالوموت خود هستید، قادر خواهید بود تا سلاح‌های خود را تیز کنید، معجون‌های مختلف را سربکشید و کارهای دیگر را انجام دهید. این ویژگی مخصوصا زمانی کارایی خود را نشان خواهد داد که بخواهید به یک هیولا حمله کنید و در همان حال که روی حیوان همراه خود به‌سرعت به هدف نزدیک می‌شوید، بخواهید خود را برای نبرد آماده کنید.

بازی Monster Hunter Rise برای اولین‌بار در ماه شهریور معرفی شد. این بازی شما را به دنیای روستای Kamura می‌برد. این روستا در مکانی کوهستانی قرار گرفته که در آن‌جا می‌توانید فرهنگی منحصر‌به‌فرد را تجربه و فناوری‌های خلاقانه و جدید را برای شکار یاد بگیرید.

 بازی Monster Hunter Rise قرار است در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۴۰۰) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده