// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵

نارضایتی کاربران از آیتم های گران قیمت Assassin's Creed Valhalla

بازیکنان به‌تازگی پس از انتشار پستی در ردیت اعتراض خود را به قیمت پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Assassin's Creed Valhalla اعلام کردند.

بازی Assassin's Creed Valhalla که به سراغ روایت دوران وایکینگ‌ها و داستان شخصیتی به‌‌نام ایوور رفته است، بالاخره چندی پیش عرضه شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را روی نسل نهم از خود به‌نمایش بگذارد. تیم سازنده نیز اندکی پیش اعلام کردند که این بازی توانسته است بزرگ‌ترین عرضه در تاریخ سری را تجربه کند و همچنین آپدیت‌‌های متعددی نیز از زمان عرضه‌ی بازی منتشر شده است.

به‌تازگی طرفداران بازی Assassin's Creed Valhalla به برابر بودن تعداد زره‌های موجود در بازی پایه و زره‌های موجود در فروشگاه که فقط برای افرادی که مایل به صرف هزینه برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای هستند در دسترس است، اعتراض کرده‌اند. یکی از طرفداران بازی Valhalla در یک پست انتقادی به این بازی در سایت ردیت بیان کرد که توسعه‌دهندگان تعداد زیادی آیتم‌های مختلف به فروشگاه داخل بازی اضافه کرده‌اند اما درنهایت فقط تعداد کمی از افراد از این آیتم‌ها استفاده می‌کنند.

ایوور در میدان نبرد و آماده برای استفاده از هیدن بلید در Assassin

همچنین در این پست که بیش از ۵۰۰۰ بار لایک شده است، بیان شده است که اگرچه برخی از این آیتم‌ها تزئینی هستند اما درواقع روی گیم‌پلی تأثیر می‌گذارند و در برخی موارد کاراکتر را بیش از حد قدرتمند می‌کنند.

یکی از کاربران در این‌باره نوشته است: «در بازی پایه، تعداد ۹ زره اصلی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را ازطریق بازی کردن به‌دست آورید. البته این موارد شامل Vinland نمی‌شود که در واقع تنها در نقاط محدودی از دنیای بازی در دسترس است. لباس پیش فرض بی‌فایده‌ای که با آن بازی را شروع می‌کنید‌، لباس Bayek که از Uplay دریافت می‌کنید و آیتمی که از آمازون پرایم دریافت می‌کنید. بدیهی است زره‌های انتخابی هفتگی مربوط‌به فروشگاه پرداخت‌های درون برنامه‌ای که می‌توانید آن‌ها را از Reda در داخل بازی خریداری کنید نیز  شامل زره‌های در دسترس درون بازی محسوب نمی‌شود.»

«ما بازیکنان عادی و حتی آنهایی که بیش از صد دلار صرف نسخه کالکتور کرده‌اند، محتویات بسیار کمی دریافت کرده‌ایم. در این مدت تنها یک رویداد که چندان هم جالب نبود و همچنین چندین آپدیت برای رفع اشکالاتی جزئی برای بازی منتشر شده است. چرا هیچکس در این‌باره صحبت نمی‌کند؟ چند سال پیش اگر یک شركت بازی‌سازی چنین کاری می‌کرد مردم جهنم به پا می‌كردند. این کار درستی نیست مخصوصاً برای بازی‌ كه شصت دلار برای آن هزینه کرده‌ایم.»

طرفداران در این بخش به دو قسمت قبلی این مجموعه بازی یعنی Origins و Odyssey نیز اشاره کردند اما به نظر می‌رسد این بار این مشکل فاحش‌تر باشد. همچنین در این پست مقایسه‌های ناراحت کننده‌ای نیز با بازی Middle Earth: Shadow of War انجام شد. توسعه‌دهندگان درنهایت مجبور شدند تمامی پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی را به‌طور کامل حذف کنند.

یوبیسافت تا به الان به این موضوع پاسخی نداده و همچنین اطلاعیه‌ای نیز در مورد این موضوع منتشر نشده است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که به‌تازگی یک به‌روزرسانی بزرگ جهت رفع اشکال برای بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شده است. به‌روزرسانی 1.1.1 ویژگی‌های جدید کمی را به بازی اضافه کرده اما در عوض مشکلات زیادی را رفع اشکال می‌کند.

بازیکنان می‌توانند بازی Assassin’s Creed Valhalla را روی کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس/ایکس، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنند. اگر می‌خواهید از همان ابتدا از این بازی کاملا لذت ببرید می‌توانید مقاله مهم‌ترین نکات آموزشی برای آغاز بازی Assassin's Creed Valhalla را بخوانید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده