نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۰

جزئیاتی از وضعیت توسعه بازی جدید Star Wars در یوبیسافت

سازندگان بازی جدید استاروارز در استودیو یوبیسافت مسیو اطلاعاتی از فرایند ساخت این پروژه با طرفداران در میان گذاشته‌اند.

براساس اظهارات اخیر توسعه‌دهندگان استودیوی Ubisoft Massive، قرار است در ادامه محتوای بیشتری برای بازی‌های The Division منتشر شده و همچنین توجه این شرکت روی توسعه بازی Avatar متمرکز شود؛ اما علاوه‌بر این، فرایند ساخت یک پروژه بزرگ دیگر نیز یوبیسافت مَسیو آغاز شده که به مجموعه بازی‌های جنگ ستارگان تعلق دارد. این بازی که اخیراً و بدون ارائه هیچگونه جزئیات از گیم‌پلی یا حتی نام بازی معرفی شد، مطابق انتظار در مراحل اولیه‌ی روند ساخت خود قرار دارد.

فردریک دوگوئست مدیر مالی یوبیسافت در جریان جدیدترین گزارش این شرکت اظهار داشته که بازی استاروارز استودیوی Massive Entertainment در «مراحل اولیه روند توسعه» قرار داشته و هنوز زمان نسبتاً زیادی تا ارائه اطلاعات بیشتر درباره آن باقی مانده است:

«این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی روند توسعه‌ی خود قرار داشته و ما فعلاً زمان دقیقی را برای ارائه اطلاعات بیشتر درباره آن مشخص نکردیم. بنابراین احتمالاً باید تا اعلام زمان‌بندی شرکت در خصوص برنامه‌ی مربوط‌به این بازی کمی بیشتر منتظر بمانیم.»

ایو گیلموت مدیرعامل یوبیسافت و جولین گرایتی کارگردان خلاق استودیوی مسیو اینترتینمنت در مصاحبه اخیر خود درباره انگیزه و هیجان توسعه‌دهندگان این شرکت برای فراهم شدن فرصت کار روی مجموعه اسطوره‌ای Star Wars و ساخت اثری ماندگار در این مجموعه صحبت کرده‌اند. گیلموت در بخشی از صحبت‌های خود در اینباره می‌گوید:

«کهکشان جنگ ستارگان منبع شگفت انگیزی برای تیم توسعه‌دهندگان ما بوده و درنهایت نیز به عبور از مرزهای نوآوری در آثار ما منجر خواهد شد. ساخت جهان‌های جدید، کاراکترها و داستان‌هایی که به قسمت‌های ماندگاری از دنیای استاروارز تبدیل خواهند شد همگی فرصت‌های بی‌نظیری هستند که برای ما فراهم شده‌اند. ما برای همکاری نزدیک استودیوی یوبیسافت میسو و Lucasfilm Games در مسیر ساخت یک بازی اورجینال در دنیای استاروارز بسیار هیجان زده هستیم و هدف ما ساخت اثری متفاوت در مقایسه با تمامی کارهایی است که تاکنون در این زمینه انجام شده است.»

نمایی از بازی استاروارز جدای فالن اوردر

نمایی از بازی استار وارز جدای فالن اوردر از Respawn Entertainment

گرایتی در ادامه اضافه می‌کند که «همه‌ی ما عاشق کار در این زمینه هستیم و قصد داریم تا اثری را تولید کنیم که تمامی طرفداران قدیمی و مخاطبان جدید مجموعه‌ی استاروارز را درگیر خود کرده و در تجربه منحصر‌به‌فرد خود غوطه ور سازد.»

در این بین، الکترونیک آرتز که حالا دیگر به‌عنوان ناشر انحصاری بازی‌های جنگ ستارگان شناخته نمی‌شود، خود مشغول کار روی چند پروژه مرتبط با این مجموعه است. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل در اینباره بیشتر بخوانید.

نظر شما درباره بازی جدید استاروارز از استودیوی یوبیسافت مسیو چیست؟ این بازی که به شکل داستان محور و جهان‌باز ساخته می‌شود اولین پروژه مرتبط با دنیای استاروارز بدون نظارت بایوور یا الکترونیک آرتز محسوب می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده