نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲

الکترونیک آرتز مشغول تولید چندین بازی از سری جنگ ستارگان است

استودیوی لوکاس‌فیلم گیمز اعلام کرد که استودیوی الکترونیک آرتز هم‌اکنون در حال کار روی چندین بازی معرفی نشده از سری جنگ ستارگان است.

جنگ ستارگان را به‌جرات می‌توان یکی از پرطرفدارترین محصولات حوزه سرگرمی دانست؛ اثری که تابه‌‌امروز چندین پروژه سینمایی، سریال، کتاب و همچنین بازی‌ ویدیویی براساس آن تولید و عرضه شده‌ است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که به‌تازگی خبری مبنی‌بر همکاری دو استودیوی Lucasfilm Games و یوبیسافت جهت تولید یک بازی جهان‌باز و داستان‌محور از سری Star Wars منتشر شد؛ خبری که همانند پیش‌بینی‌ها هیجان زیادی را بین علاقه‌مندان خود ایجاد کرد.

از آنجایی که سال ۲۰۱۲ استودیوی الکترونیک آرتز با قرارداد رسمی با دیزنی لایسنس Star Wars را تصاحب کرد، بسیاری منتظر عرضه بازی‌های بیشتر از این مجموعه هستند. حال در جدیدترین اخبار بازی، داگلاس ریلی، معاون استودیوی لوکاس‌فیلم گیمز، در مصاحبه اخیر خود به‌صراحت اعلام کرد که الکترونیک آرتز در حال حاضر چندین بازی معرفی نشده از جنگ ستارگان را در دست ساخت دارد. 

«ما از بازی‌هایی که محصول همکاری با استودیوی الکترونیک آرتز بوده، بسیار افتخار می‌کنیم. این مشارکت و همکاری همچنان ادامه خواهد داشت و رابطه ما با EA هیچ‌زمانی به این شدت نبوده است. درحالی‌که متاسفانه نمی‌توان در حال حاضر اطلاعات و جزییات زیادی را با شما به اشتراک بگذارم، اما پروژه‌های زیادی با همکاری الکترونیک آرتز در دست ساخت قرار دارند.»

حال باید منتظر ماند و دید بالاخره چه زمانی تیم سازنده تصمیم به معرفی و نمایش بازی‌های در دست ساخت خواهند گرفت. اگر شما هم از طرفداران سرسخت و قدیمی مجموعه  Star Wars هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص همکاری‌های آینده الکترونیک آرتز با لوکاس‌فیلم گیمز و نتایج احتمالی آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده