// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۷

ثبت رکوردی تازه در تعداد بازیکنان بازی Minecraft Dungeons

بنابر گزارش استودیو موجانگ و مایکروسافت، بازی Minecraft Dungeons توانسته است به تعداد ۱۰ میلیون بازیکن روی تمامی پلتفرم‌ها دست پیدا کند.

بازی Minecraft Dungeons یک بازی دانجن کراولر و هک اند اسلش است که برخلاف ماینکرفت در آن خبری از ساخت‌وساز یا حفاری و کندن زمین نیست. بازیکن‌ها در این بازی وارد محیط‌های متنوعی می‌شوند و باید با دشمنان مبارزه کنند.

از زمان عرضه ماینکرفت دانجنز در اوایل خرداد ماه ۱۳۹۹ تا امروز این بازی برای پی‌سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شد. طبق گزارش جدید، مجموع ۱۰ میلیون کاربر از پلتفرم‌های مختلف به تجربه این بازی پرداخته‌اند و رکوردهای جالبی را به ثبت‌ رسانده‌اند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

شاید برای شما جالب باشد که Arch-Illager بیش از ۵۹۳ هزار بار شکست خورده است و بازیکنان حدود ۱۱۴۱ سال را در اردو سپری کرده‌اند. Redstone Monstrosity بیش از ۷ میلیون بار شکست خورده و نزدیک به ۲۰ میلیون بار برای ثبت رکورد بهتر اقدام شده است.

به مناسبت ثبت این رکوردها در بازی Minecraft Dungeons، یک شنل جدید و یک حیوان خانگی به همه بازیکنان هدیه داده می‌شود. شما می‌توانید انتظار داشته باشید که این دو آیتم به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی رایگان بازی در تاریخ ۶ اسفند ماه در دسترس قرار گیرند.

این آپدیت رایگان شامل Ancient Hunts جدید، تغییرات در Apocalypse Plus و توانایی کسب طلا (اعتبار جدید داخل بازی) خواهد شد.

بسته‌ی الحاقی Flames of the Nether نیز همراه ‌با این به‌روزرسانی رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. این بسته‌ی الحاقی تعداد شش مأموریت جدید، artifact جدید‌، اسلحه‌، تجهیزات‌، دو اسکین جدید و حیوان خانگی Baby Ghast را در خود جای داده است.

.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده