نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۳

تریلر هنگام عرضه Little Nightmares 2 با محوریت محیط‌های ترسناک

در فاصله دو روز مانده به انتشار Little Nightmares 2، تریلر هنگام عرضه آن در دسترس قرار گرفته که نمایشی هیجان‌انگیز از این تجربه ترسناک ارائه می‌کند.

در سال ۲۰۱۷ بود که استودیوی باندای نامکو به کمک Tarsier Studio یک بازی جدید پلتفرمر معمایی با حال‌وهوای ترسناکی تحت عنوان Little Nightmares را روانه بازار کرد. اثری که باوجود شباهت‌هایی به بازی لیمبو استودیوی پلی‌دد، اما به‌لطف اتمسفر جذاب و گیم‌پلی تاریک و گیرای خود توانست نظرات مثبت منتقدین و گیمرها را به سوی خود جلب کند.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید مدتی است که اخبار رسمی ساخت نسخه دوم و دنباله Little Nightmares مطرح شده است. حال به فاصله کمتر از دو روز مانده به زمان عرضه بازی Little Nightmares 2، ساعاتی پیش تیم سازنده تریلر جدیدی جهت نمایش دشمنان و محیط‌های تاریک و ترسناک‌ بازی را منتشر کرد. چنانچه از تجربه نسخه اول این بازی لذت برده‌اید، شما را به تماشای تریلر کوتاه اما جذاب تازه منتشر شده دعوت می‌کنم تا پیش از عرضه بازی با حال‌وهوای آن بیشتر آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

در راستای موفقیت نسخه اول بازی، به‌تازگی استودیوی باندای نامکو به‌عنوان ناشر بازی، به‌صورت رسمی تایید کرد که بازی ترسناک Little Nightmares تا پایان سال میلادی ۲۰۲۰ بالغ‌بر سه میلیون نسخه در ساسر جهان فروش داشته است.

براساس اطلاعات و نمایش‌‌های دردسترس، استودیوی Tarsier Studio به‌نظر می‌رسد در گیم‌پلی نسخه دوم بازی تغییراتی ایجاد کرده است. به‌عنوان مثال برخلاف بازی Little Nightmares که تنها یک شخصیت به‌نام سیکس حضور داشت، اما در این نسخه کنار این شخصیت زرد پوش، کاراکتری به‌نام Mono نیز او را همراهی خواهد کرد. داستان این نسخه از بازی قرار است در یک دنیای جدید و البته ترسناک‌تر به‌نام Pale City جریان داشته باشد.

براساس برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته شده بازی Little Nightmares 2 قرار است در تاریخ ۲۳ بهمن (یازده فوریه) برای کنسول‌های نسل هشتمی، پی سی و نینتندو سوییچ روانه بازار شود. البته باید توجه داشته باشید که کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی میزبان این بازی خواهند شد.

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Little Nightmares 2 را با ما نیز به اشتراک گبذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده