نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

دموی بازی Little Nightmares 2 هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است

نسخه دموی بازی Little Nightmares 2 با انتشار تریلری برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است.

قسمت اول بازی Little Nightmares در سال ۲۰۱۷ تجربه جذاب و غافلگیرکننده‌ای را برای مخاطبان خود به همراه داشت. این بازی ترسناک و پازل پلتفرمر، فضاسازی فوق‌العاده‌ای داشته و تجربه متفاوت و لذت‌بخش آن از دیگر عواملی بود که بازخوردهای کاملاً مثبتی را از سوی منتقدان و کاربران این بازی به‌دنبال داشت. حالا دنباله بازی محبوب باندای نامکو از ماه آینده برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد و در این فاصله علاقه‌مندان می‌توانند ازطریق دموی Little Nightmares 2، دید خوبی از تجربه کاربری قسمت دوم این بازی داشته باشند.

پیش از این، نسخه پی سی دموی بازی Little Nightmares 2 با وعده انتشار نسخه کنسولی در ابتدای سال ۲۰۲۱ منتشر شده بود و حالا دمو این بازی در فروشگاه‌های ایکس باکس و پلی استیشن قابل دریافت است. نسخه دموی لیتل نایتمرز 2 در Wilderness جریان دارد؛ جایی که شما باید برای فرار از دست Hunter تلاش کنید. این بازی برای پلتفرم نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد، اما دموی این بازی فعلاً برای کنسول سوییچ در دسترس نیست. البته که می‌توانید دموی بازی را روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس نیز تجربه کنید.

بازی Little Nightmares 2

بازی Little Nightmares 2 در تاریخ ۱۱ فوریه (۲۳ بهمن) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. نسخه‌های کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 نیز در زمانی دیگر در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد و کسانی که این بازی را روی کنسول‌های نسل حاضر خریداری کنند، می‌توانند آن را به‌رایگان به نسخه‌ی نسل بعدی ارتقا دهند.

دموی بازی هم‌اکنون برای تمامی این پلتفرم‌ها به جز سوییچ قابل دریافت است. توسعه‌دهندگان این بازی در استودیوی Tarsier درکنار خبر انتشار دموی بازی، یک تریلر جدید نیز منتشر کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده