// یکشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۲

تلاش سازندگان Hitman 3 برای افزودن ری تریسینگ به نسخه‌های Xbox Series X/S این بازی

استودیوی IO Interactive در تلاش است تا ویژگی‌ ری تریسینگ را به نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بازی Hitman 3 اضافه کند.

براساس گفته‌های استودیوی IO Interactive، تیم ساخت بازی Hitman 3 درحال‌حاضر درتلاش است تا فناوری Ray-Tracing را به ابزار رندرینگ موجود در موتور بازی‌سازی Glacier اضافه کند. آن‌ها می‌گویند که هیتمن را به‌عنوان یک بازی «زنده و پویا» می‌بینند و انتشار هیتمن 3 در ۲۰ ژانويه «تازه شروع یک راه است.»

موریزیو دِ پاسکال، مدیر ارشد فناوری آی‌او اینتراکتیو در این خصوص می‌گوید: «ما همچنان به بهبود بازی ادامه می‌دهیم و ویژگی‌های تازه‌ای را به آن اضافه خواهیم کرد. اینکه واحد پردازنده‌ی گرافیکی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس از ری تریسینگ پشتیبانی می‌کنند، موضوعی بسیار عالی است.»

او در ادامه توضیح می‌دهد: «ما مدتی است در تلاش هستیم تا تکنولوژی ری تریسینگ را به ابزار رندرینگ در موتور Glacier اضافه کنیم. زمانی‌که مطمئن شدیم که کار تکمیل شده و آماده‌ی استفاده است، قطعا آن را روی سخت‌افزار Xbox Series X/S اجرا خواهیم کرد.»

بازی Hitman 3 که چند روز پیش عرضه شد، موفق شده که نمرات بسیار خوبی را از منتقدین نشریه‌های ویدیو گیمی دریافت کند. مجموع نمرات نسخه‌ی پی سی آن درحال‌حاضر در وب‌سایت متاکریتیک ۸۸ است.

Hitman 3 را می‌توانید روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر تجربه کنید.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.  


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده