// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۶

فروش فوق العاده بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

شرکت نینتندو اعلام کرده که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، توانسته است ۲۱.۴ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس ۲۰۱۷ در دسترس کاربران قرار گرفت. امروز شرکت نینتندو جدا از اعلام آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ تابه‌امروز، آمار فروش تعدادی از بازی‌های خود را هم منتشر کرد.

دراین‌میان بازی تحسین شده The Legend of Zelda: Breath of the Wild توانسته است ۲۱.۳ میلیون نسخه فروش داشته باشد. همچنین از دیگر آمارهای فروش منتشر شده هم می‌توان‌به دو بازی Pokemon Sword and Shield و Super Mario Odyssey اشاره کرد که به‌ترتیب ۲۰.۳۵ و ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته‌اند.

البته عملکرد خوب انحصاری‌های نینتندو سوییچ از نظر فروش فقط به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود. بازی Super Smash Bros. Ultimate با ۲۲.۸۵ میلیون نسخه فروش، Luigi's Mansion 3 با ۹.۱۳ میلیون نسخه فروش و Hyrule Warriors: Age of Calamity هم با ۲.۸۴ میلیون نسخه فروش ازدیگر بازی‌های موفق نینتندو سوییچ به حساب می‌آیند. البته اشاره کنم که فروش Hyrule Warriors: Age of Calamity تنها در شمال آمریکا و اروپا لحاظ شده و فروش ژاپن در این آمار لحاظ نشده است. 

این در حالی است که کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر Hyrule Warriors: Age of Calamity، اعلام کرده بود که تابه‌حال بیش از ۳.۵ میلیون نسخه از این بازی به بازار ژاپن عرضه شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده