// شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۷

بسته های الحاقی جدید در راه Hitman 3

استودیوی IO Interactive به‌تازگی گفته که محتوای جدیدی به نقشه‌های فعلی سه‌گانه‌ی هیتمن و در قالب مأموریت‌هایی مانند Escalation contracts و مراحل با محدودیت زمانی به بازی Hitman 3 اضافه خواهند شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی IO Interactive به‌تازگی به وب‌سایت TheGamer گفته که محتوای بیشتری برای Hitman 3 منتشر خواهد شد و اینکه این محتوای جدید احتمالا در قالب مأموریت‌هایی مانند Escalation contracts و مراحل با محدودیت زمانی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

فارست سوارت‌اوت لارج، تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی در این خصوص می‌گوید: «ما قطعا چند بسته‌ی الحاقی برای Hitman 3 می‌سازیم. بااین‌حال، هنوز محتوای درون آن‌ها را تعیین نکرده‌ایم. فکر می‌کنم فعلا سمت ساخت محتوایی برای نقشه‌های جدیدی مانند The Bank یا The Island (از Hitman 2) نمی‌رویم. بیشتر به‌دنبال این هستیم که از مکان‌های فعلی این سه بازی استفاده و مثلا آن‌ها را بازسازی کنیم و تغییراتی در آن‌ها دهیم. درحال‌حاضر می‌توانیم از تمام نقشه‌ی سه‌گانه‌ی هیتمن استفاده کنیم. می‌توانیم دوباره به نقشه‌های Hitman سال ۲۰۱۶ یا Hitman 2 برگردیم. تمام این مکان‌ها را درحال‌حاضر در اختیار داریم.»

خوش‌بختانه به‌نظر می‌رسد که مانند هیتن‌های قبلی ساخته‌شده توسط استودیوی آی‌او اینتراکتیو، شاهد عرضه‌ی محتوای بیشتر برای هیتمن 3 خواهیم بود. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که احتمالا در آینده‌ی نزدیک شاهد انتشار نقشه‌‌های جدید برای این بازی نخواهیم بود و به‌جای آن، مأموریت‌های جدید در نقشه‌ها‌ی قدیمی سه‌گانه‌ی هیتمن به هیتمن 3 اضافه خواهند شد. همچنین طبق صحبت‌های تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی، احتمالا درکنار مأموریت‌های جدید، شاهد تغییراتی در نقشه‌های حال حاضر این سه‌گانه خواهیم بود.

مامور 47 در یک مکان عمومی در بازی Hitman 3

Hitman 3 اخیرا برای پلتفرم‌های پی سی (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و گوگل استیدیا منتشر شده است. نسخه‌ی سوم سه‌گانه‌ی با تحسین منتقدین روبه‌رو شده و توانسته نمرات خوبی را از آن‌ها دریافت کند. محمد صادق تواضعی نیز به‌تازگی در زومجی به نقد و برررسی بازی پرداخته و به آن نمره‌ی بسیار خوب ۸.۵ را داده است. او در جمع‌بندی نهایی خود راجع‌به بازی می‌نویسد:

«Hitman 3 را می‌توان پایانی درخور برای سه‌گانه‌ای دانست که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد. دراینجا IO Interactive داستان مامور ۴۷ را به‌خوبی به پایان می‌رساند. همچنین طراحی مراحل هیتمن 3 بزرگ‌ترین برگ برنده آن به حساب می‌آید. بااینکه بازی از نظر هوش مصنوعی، سیستم مبارزات تن به تن و سیستم تیراندازی مشکلاتی دارد، اما کیفیت بالای طراحی مراحل و استفاده بسیار خوب از مخفی‌کاری در بازی، سبب شده تا بازیکن هریک از ۶ مراحل بازی را به‌دفعات متعددی تجربه کرده و از انجام آن‌ها لذت ببرد.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده