// دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

جدول فروش انگلستان: صدر نشینی Hitman 3 در هفته اول انتشار

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به چهارم بهمن ماه، بازی Hitman 3 توانسته است صدر جدول را در هفته اول انتشار از آن خود کند.

پس از سه هفته متوالی و صدرنشینی بازی Animal Crossing: New Horizons در شرایطی که بازی جدیدی روانه بازار نشده بود، بالاخره به زمان عرضه اولین بازی AAA مهم سال ۲۰۲۱ رسیدیم. در هفته گذشته، بازی Hitman 3 روانه بازار شد و در جریان اولین هفته حضور خود توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به چهارم بهمن ماه (۲۳ ژانویه) را از آن خود کند.

در ادامه این جدول، بازی Animal Crossing: New Horizons در رتبه دوم قرار گرفته و Mario Kart 8 Deluxe هم جایگاه سوم را از آن خود کرده است. نکته جالب جدول هفته منتهی به چهارم بهمن ماه، ورود مجدد بازی Spider-Man: Miles Morales است که در جایگاه چهارم قرار گرفته است. همچنین بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم در رتبه پنجم قرار دارد. 

در نیمه دوم جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی Grand Theft Auto 5 در رتبه ششم و بازی Ring Fit Adventure هم در جایگاه هفتم قرار دارد. در ادامه، بازی‌های Just Dance 2021، نسخه نینتندو سوییچ Minecraft و FIFA 21 هم به‌ترتیب در رتبه‌های هشتم، نهم و دهم قرار گرفته‌اند. 

در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی برتر فروش هفته منتهی به چهارم بهمن ماه چارت انگلستان را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Hitman 3هفته اول انتشار
۲۱Animal Crossing: New Horizons-
۳۲Mario Kart 8 Deluxe-
۴۱۲Spider-Man: Miles Moralesبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۵۷Call of Duty: Black Ops Cold War-
۶۴Grand Theft Auto V-
۷۱۰Ring Fit Adventure-
۸۳Just Dance 2021-
۹۵نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۱۰۶FIFA 21-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده