// شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۸

تریلر معرفی شخصیت Fuse در فصل هشت بازی Apex Legends

ویدیو تبلیغاتی جدید بازی Apex Legends استودیو ریسپاون به خوبی نشان می‌دهد که گیمرها می‌توانند با شخصیت فیوز چه آشوبی هنگام تلاش برای پیروزی در بتل رویال به پا کنند.

هشتمین فصل بازی Apex Legends با نام Mayhem در تاریخ ۸ فوریه (۲۰ بهمن) کلید می‌خورد. شخصیت افسانه‌ای فصل ۸ بازی هم فیوز (Fuse) خواهد بود. او در استفاده از انواع‌واقسام ابرازهای انفجاری تبحر دارد و از سلاح‌های گوناگونی بهره می‌برد. وقتی با فیوز به تجربه‌ی بازی می‌پردازید، عملا در اکثر مواقع حرکتی جز حمله‌ی مستقیم و تمام‌عیار را نمی‌شناسید. این شخصیت یک مهاجم کامل است و به روش‌هایی متفاوت می‌تواند باعث انفجار بازیکنان دیگر و بخش‌هایی از نقشه‌ی بازی شود. فیوز در گذشته یک سرباز مزدور بود.

به‌گفته‌ی سازندگان هنگامی که با Fuse به سراغ شکست دادن گیمرهای دیگر در بازی Apex Legends می‌روید، هم می‌توانید یک نارنجک اضافه را با خود حمل کنید و هم به کمک دست مکانیکی او توانایی پرتاب نارنجک تا فواصل دور با دقت فراوان را دارید. او از توانایی استفاده از انواع‌واقسام نارنجک‌ها برخوردار است و با یک پرتاب دقیق و به موقع می‌تواند چند حریف را با یک انفجار از بین ببرد. تازه اگر از سلاح خاص Wally استفاده کنید، فیوز عملا بخشی از نقشه را بمباران می‌کند و دشمنان را از بالا زیر آتش می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Apex Legends یک بازی بتل رویال معروف است که روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی می‌توان آن را تجربه کرد. البته باتوجه‌به پشتیبانی کنسول‌های نسل ۹ سونی و مایکروسافت از بازی‌های نسل ۸، بازی Apex Legends روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس نیز اجرا می‌شود. راستی مطابق شایعات همزمان با از راه رسیدن شخصیت فیوز و آغاز فصل هشت Apex Legends، بازی بالاخره روی نینتندو سوییچ هم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. اما این تاریخ هنوز به‌صورت رسمی توسط استودیو بازی‌سازی ریسپاون اینترتینمنت و شرکت الکترونیک آرتز تایید نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده