نویسنده: مرتضی کارگر
// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

بررسی دلایل موفقیت بازی Apex Legends

موفقیت بازی Apex Legends مهر تایید دیگری بر روند رو به رشد سبک بتل رویال است و به همین خاطر ما این پرونده ویدیویی را به بررسی دلایل موفقیت این بازی و روند رو به رشد آن اختصاص داده‌ایم. با ما همراه شوید.

در همین دو الی سه ماه پیش بود که بخش عمده‌ای از خبرهای دنیای گیمینگ را خبرهای پیرامون بازی فورتنایت تشکیل می‌داد. با این حال پس از کم شدن میزان رشد این بازی که در مقاله‌ی چه انتظاراتی از صنعت بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۱۹ داریم هم به آن اشاره کردیم، کم‌کم بخشی از فعالان صنعت ویدیوگیم از کاهش میزان محبوبیت سبک بتل‌رویال صحبت کردند. با این وجود به طور کاملا ناگهانی بازی Apex Legends استودیو Respawn توسط کمپانی EA معرفی و به بازار عرضه شد و نشان داد که تمام این پیش‌بینی‌ها در مورد افول محبوبیت بتل‌رویال تنها رویایی بیش نیست. در این پرونده ویدیویی به بررسی دلایل موفقیت ساخته‌ی جدید ریسپاون می‌پردازیم و بیان می‌کنیم که چگونه این بازی با کمترین میزان تبلیغات توانست به چنین محبوبیت و موفقیتی دست پیدا کند و چگونه تنها در هفته‌ی اول تعداد بازیکنان Apex Legends از مرز ۲۵ میلیون نفر گذشت.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

این پرونده ویدیویی تنها بخشی از برنامه گیمینگ لودینگ ۴۳ است و اگر به موضوعاتی همانند عجیب‌‌تری اچیومنت‌های دنیای ویدیوگیم علاقمندید به شما پیشنهاد می‌دهیم که به هیچ وجه تماشای آن را از دست ندهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده