// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۰

چالش و نقشه‌ی جدید Kanezaka به بازی Overwatch اضافه شد

چالش و نقشه‌ی جدیدی به‌ نام Kanezaka به بازی Overwatch اضافه شده که شامل جوایز تزئینی متنوعی برای بازیکنان می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، بلیزارد انترتینمنت به‌تازگی از یک نقشه‌ی جدید برای حالت چندنفره‌ی دث‌مچ و یک Micro-Event شامل جوایز تزئینی رونمایی کرد. این نقشه و چالش آن از دیروز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

مایکرو-ایونت مذکور چالش Kanezaka نام دارد و نقشه‌ی جدید بازی نیز به همین نام شناخته می‌شود. بازیکنان با پیروزی در تعداد مشخصی از مچ‌های بخش Quick Play ،Competitive Play و مدهای آرکید تا تاریخ ۲۵ ژانویه (۶ بهمن) می‌توانند جوایزی شامل آیتم‌های تزیینی رایگان کسب کنند. شما می‌توانید تریلری را که برای معرفی چالش و نقشه‌ی Kanezaka منتشر شده، در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکنان با پیروزی در سه مچ صاحب Pagoda Icon، شش مچ صاحب Yōkai Spray و در نه مچ صاحب اسکین افسانه‌ای Kyōgisha برای کارکتر هانزو می‌شوند. علاوه‌بر این‎‌ها، کاربران با اتصال حساب کاربری Battle.net بلیزارد و حساب توییچ خود به بازی و تماشای شش ساعت استریم در پلتفرم توییچ می‌توانند تا حداکثر شش اسپری رایگان در بازی کسب کنند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، نقشه‌ی جدید حالت دث‌مچ Kanezaka نام دارد و در توضیح آن آمده که «شهری آرام است که در سایه‌ی هانامورا قرار گرفته است.» این شهر شامل یک کافه‌ با تم گربه (این نوع کافه‌ها در ژاپن و مخصوصا توکیو طرفدار زیادی دارند)، یک کارگاه سفال‌گری و یک بار محلی می‌شود. طبق صحبت‌های چندوقت پیش جف کَپلِن، یکی از سازندگان بازی، این نقشه‌ی رایگان شامل «داستان‌گویی در پس‌زمینه» و «ایستراگ‌ها و مواردی می‌شود که قرار است در Overwatch 2 وجود داشته باشند.»

چالش Kanezaka درحال‌حاضر برای بازی Overwatch روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است و تا تاریخ ۲۵ ژانويه (۶ بهمن) نیز ادامه خواهد داشت.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده