نویسنده: شعیب شاهدی
// پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۳

رویداد جدید Diablo III بازیکنان را به دوران قدیمی این مجموعه می‌برد

بلیزاد اعلام کرد رویداد Darkening of Tristram که هرساله برای بازی Diablo III برگزار می‌شود از فردا در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

بلیزارد اینترتینمنت درحال آماده‌سازی برای برگزاری رویداد Darkening of Tristram است؛ رویدادی که سالانه برگزار می‌شود و بازیکنان را به روزهای قدیمی Diablo می‌برد. طبق گفته‌ی بلیزارد بازیکنان می‌توانند به نخستین روزهای Diablo قدم بگذارند و در این مسیر مقداری لوت هم بدست بیاورند. طبق برنامه‌ریزی اعلام‌شده این رویداد در سال ۲۰۲۰ در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۲ دی ماه) شروع می‌شود و برای چند روز ادامه دارد.

بلیزارد در سایت خود برنامه‌ای را برای اتفاقات بازی Diablo III در رویداد The Darkening of Tristram منتشر کرده است. طبق این زمان‌بندی رویداد سالانه‌ی دیابلو در ساعت ۰۳:۳۰ بامداد روز جمعه به‌وقت ایران شروع می‌شود؛ درحالی که بازیکنان با عده‌ای از اعضای یک فرقه‌ی دردسرساز در سنکچوری مواجه می‌شوند. بعد از آن در سوم ژانویه (۱۵ دی ماه) یک پرتال باز می‌شود و مخاطبان هرچه بیشتر درگیر اتفاقات این رویداد خواهند شد. این رویداد جذاب تا تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۳ بهمن ماه) ادامه می‌یابد.رویداد سالانه ی diablo iii بلیزارد

اکانت دیابلو چندروز پیش این توییت را منتشر کرده است:

سالگرد دیابلو نزدیک است و رویداد Darkening of Tristram باز می‌گردد.

با انجام فعالیت‌های رویداد آیتم‌های زیر را بدست آورید:

  • جلوه‌های حرکتی ترنسموگریفیکیشن
  • اچیومنت‌ها
  • تصاویر پرتره
  • حیوانات خانگی
  • و موارد بیشتر

بلیزارد درباره‌ی رویداد Diablo III گفته است: «سفر شما ازجایی آغاز می‌شود که در جستجوی گروهی مرموز از اعضای یک فرقه‌ی خرابکار هستید؛ چون در سنکچوری مشکل ایجاد کرده‌اند. وقتی در حالت ماجراجویی آن‌ها را پیدا کردید سرنخ‌هایی بدست می‌آید که به یک پرتال ختم می‌شود. این پرتال به گذشته‌ی Tristram و دوران تاریکی که سال‌های گذشته بر آن منطقه سایه افکنده بود باز می‌شود...»

پس از چندروز بازیکنان می‌توانند وارد پرتال شده و به یک کلیسا در زمان گذشته باز گردند که در نسخه‌ی اصلی بازی دیابلو وجود داشت. در کلیسا جوایز زیادی برای کسانی که بتوانند آن‌ها را پیدا کنند وجود دارد.

بلیزارد در ادامه گفته است: «یافتن برخی از جوایز راحت است ولی برای بدست آوردن همه‌ی آن‌ها باید به‌خوبی همه‌جا را بگردید و تمام اچیومنت‌ها را بدست آورید. به‌نظرتان می‌توانید همه‌ی جوایز را پیدا کنید؟ برای فهمیدن فقط یک راه وجود دارد!»

نظر شما درباره‌ی رویداد The Darkening of Tristram چیست؟ آیا برای بازگشت به روزهای ابتدایی دیابلو آماده هستید؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده