نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۸

به‌زودی اخبار بیشتری از بازی Overwatch 2 منتشر خواهد شد

جف کپلان کارگردان بازی Overwatch 2 در اظهارات جدید خود اعلام کرده که در رویداد مجازی بلیزکان اخبار بیشتری در ارتباط با این بازی منتشر خواهد شد.

بلیزارد امسال درباره بازی Overwatch 2 اطلاعات چندانی را ارائه نکرده است. البته این قضیه تا حد زیادی می‌تواند با لغو رویداد بلیزکان امسال در ارتباط باشد. البته به نظر می‌رسد که حالا می‌دانیم در چه تاریخی شاهد انتشار اطلاعات بیشتر در ارتباط با این بازی خواهیم بود. جف کپلان، کارگردان این پروژه در ویدیو جدیدی که با هدف گزارش سالانه تیم توسعه‌دهندگان این بازی منتشر شده، برنامه‌های آینده شرکت را تشریح کرده است.

کپلان در میان صحبت‌های خود اعلام کرده که در رویداد BlizzCon Online 2021 جزئیات بیشتری در ارتباط با بازی Overwatch 2 ارائه خواهد شد. رویداد غیرحضوری بلیزکان ۲۰۲۱ در تاریخ ۱۹ و ۲۰ فوریه ۲۰۲۱ (یکم و دوم اسفند) برگزار خواهد شد. این برنامه به‌عنوان جایگزینی برای رویداد حضوری و لغو شده‌ی امسال در نظر گرفته شده است. معمولاً در مراسم‌های سالانه بلیزکان اخبار و اطلاعات جدیدی در ارتباط با بازی‌های بلیزارد منتشر می‌شود.

در ادامه این ویدیو، نقشه رایگان Kanezaka برای بازی اورجینال Overwatch نیز معرفی شده است. ضمن اینکه توسعه‌دهندگان این بازی ازطریق این ویدیو به جمع بندی آپدیت‌های منتشر شده در طول سال ۲۰۲۰ پرداخته‌اند. کپلان در پایان اشاره کرده که تمرکز تیم توسعه‌دهندگان این استودیو درحال حاضر به Overwatch 2 معطوف است.

نمایی از بازی Overwatch 2

بلیزارد پیش از این اعلام کرده بود که در رویداد آنلاین بلیزکان اخبار جدیدی از بازی Diablo IV منتشر خواهد شد. برنامه‌ی ویژه امسال، مطابق معمول شامل پنل‌های مربوط‌به بازی‌های مختلف و یک بخش اختصاصی برای نمایش کاستوم‌ها و کازپلی‌های مختلف طرفدران خواهد بود.

در آبان سال گذشته بود که بلیزارد به‌طور رسمی از اورواچ 2 رونمایی کرده و با ارائه‌ی اطلاعات و انتشار ویدیوهایی از آن، علاقمندان این بازی چندنفره را هیجان‌زده کرد؛ اثری که قرار است درکنار حفظ حال‌و‌هوای نسخه اول، تفاوت‌های زیادی هم با آن داشته باشد. پیش از این سازندگان این بازی اعلام کردند که «طراحی نقشه‌های اورواچ 2 قرار است تفاوت‌هایی با نسخه‌ی اول داشته باشد و با نقشه‌هایی عظیم‌تری همراه خواهیم بود که تا دو برابر نقشه‌های قبلی وسعت دارند.»

بازی اورواچ 2 در حال حاضر برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دست ساخت است. اگر از کاربران بازی Overwatch هستید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده