نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تریلر Super Mario 3D World + Bowser’s Fury باوزر خشمگین را نشان می‌دهد

به‌فاصله یک ماه مانده تا زمان عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury، نینتدو به‌تازگی تریلری باتمرکز روی نمایش دنیای بازی و حال‌وهوای آن منتشر کرد.

اگر از علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدیویی و این صنعت پرطرفدار باشید، به احتمال بسیار زیاد حداقل برای یک‌بار هم که شده یکی از بازی‌های سری سوپر ماریو را تجربه کرده‌اید. آثاری که بامحوریت لوله‌کش دوست‌داشتنی به‌نام ماریو صنعت بازی‌های ویدیویی را دستخوش تغییر و تحول زیادی کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو به‌فاصله کمتر از یک ماه تا زمان عرضه بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury، تریلری با هدف نمایش حال‌وهوای بازی و شخصیت باوزری که حالا بزرگتر و خشمگین‌تر از هر زمان دیگر شده را منتشر کرد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر هیجان‌انگیز دعوت می‌کنم تا پیش‌از عرضه بازی با دنیای آن آشنا شوید. 

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در ویدیو نیز مشاهده کردید، دنیای سه‌بعدی و وسیع بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury چالش‌های گوناگونی را برای گیمر تدارک دیده است. در این نسخه Bowser Jr جهت مبارزه با دشمنان و کمک در حل معماها شما را همراهی خواهد کرد. 

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حدود پنج ماه پیش نینتندو در یک رویداد مخصوص به‌مناسبت تولید ۳۵ سالگی ماریو، از تعدادی بازی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ پرده‌برداری کرد. 

یکی از بازی‌هایی که با نمایش کوتاه خود در این رویداد، توجهات زیادی را به خود جلب کرد، همین بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury بود. البته همان‌طور که اطلاع دارید بازی Super Mario 3D World در ابتدا سال ۲۰۱۳ برای کنسول Wii U روانه بازار شد و باوجود شکست این کنسول، اما باز هم توانست جایگاه خود را حفظ کند.

باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury قرار است در تاریخ ۲۴ بهمن (دوازده فوریه) به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شود. 

اگر شما هم از طرفداران نینتندو و بازی‌های ماریو هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این نسخه ویژه از بازی برای سوییچ را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده