نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۳

شایعه: یک بازی ورزشی جدید از سری ماریو برای نینتندو سوییچ در دست ساخت است

براساس ادعای یک منبع نسبتاً موثق، استودیوی Camelot درحال کار روی یک بازی ورزشی جدید از سری Mario است که احتمالاً به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

تاکنون تنها یک بازی ورزشی از مجموعه Mario برای نینتندو سوییچ منتشر شده است. نینتندو قبلاً نشان داده که تمایل زیادی به معرفی چندین بازی ورزشی برای کنسول‌های موفق خود دارد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد به‌زودی یک بازی جدید را در این زمینه برای نینتندو سوییچ منتشر کند. Zippo یکی از کاربران توییتر است که تاکنون اطلاعات موثقی را درباره بازی‌هایی همچون Super Smash Bros. Ultimate فاش کرده و نشان داده که می‌توان روی ادعای او حساب کرد. وی در توییت جدید خود به ساخت یک بازی ورزشی جدید از سری Mario در استودیوی Camelot اشاره کرده که ظاهراً قرار است به‌زودی معرفی و عرضه شود.

براساس ادعای Zippo، این بازی باید در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ منتشر شود. ضمن اینکه به احتمال زیاد این مورد به‌صورت یک مجموعه از ورزش‌های مختلف مانند Mario Sports Superstars که برای کنسول 3DS منتشر شده بود، عرضه نخواهد شد. درواقع در این بازی به یک رشته ورزشی خاص پرداخته شده است. بازی‌های ورزشی ماریو معمولاً در سبک رشته‌های گلف و تنیس ساخته می‌شوند. اما باتوجه به اینکه قبلاً بازی Mario Tennis Aces در سبک تنیس برای این کنسول منتشر شده، Zippo عقیده دارد که احتمالاً اینبار با یک بازی گلف سروکار خواهیم داشت.

این شایعات تنها محدود به این موارد نبوده و Zippo در ادامه ادعا می‌کند که در ادامه شاهد بازگشت مجموعه Golden Sun خواهیم بود. البته احتمالاً این اتفاق به این زودی‌ها نخواهد افتاد. جا دارد به این نکته اشاره کنیم که تمامی موارد گفته شده باید در حد یک شایعه در نظر گرفته شوند. نه فقط به خاطر اینکه از زبان یک منبع غیررسمی نقل شده بلکه به‌دلیل اینکه نینتندو و تمامی منابع وابسته به آن تاکنون هیچ نظری را در این خصوص ارائه نکرده‌اند. در گذشته مشاهده کردیم که بسیاری از این قبیل شایعات نهایتاً به واقعیت تبدیل شده اما موارد مخالف آن نیز کم تعداد نبوده است.

نینتندو با بازی‌هایی که در سبک ورزش گلف ساخته می‌شوند به هیچ وجه غریبه نیست. این بازی‌ها در کنسول‌های نینتندو معمولاً با بازخوردهای مثبتی مواجه شده است. ضمن اینکه اگر این بازی نهایتاً واقعیت داشته باشد، این اولین باری است که از زمان انتشار Toadstool Tour در کنسول Gamecube شاهد انتشار یک بازی گلف روی کنسول‌های خانگی نینتندو هستیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده