نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

نینتندو یک نسخه ویژه از کنسول سوییچ را با طرح ماریو عرضه می‌کند

یک نسخه ویژه از کنسول نینتندو سوییچ با نام Mario Red & Blue Edition برای عرضه در ماه آینده توسط نینتندو معرفی شده است.

نینتندو از زمان عرضه نسخه استاندارد کنسول سوییچ، مدل‌های متنوع و زیبایی از کنسول قابل حمل خود را عرضه کرده تا حتی خریداران نسخه‌های اولیه‌ی نینتندو سوییچ را برای تغییر حس و حال کنسول محبوب خود ترغیب کند. از جمله این موارد می‌توان به مدلی با طرح بازی محبوب Animal Crossing اشاره کرد. حالا جدیدترین نسخه‌ی ویژه از کنسول‌های سوییچ حال و هوای شخصیت ماریو را به خود گرفته است.

این مدل ویژه که با نام رسمی Mario Red & Blue Edition شناخته می‌شود، اولین نسخه رسمی از این کنسول است که تمامی رنگ بندی بدنه آن را دستخوش تغییر کرده است. خود کنسول سوییچ، درست مثل کلاه مشهور شخصیت ماریو با رنگ قرمز آجری طراحی شده است. استند کنسول، کنترلرهای جوی کان و کیس نگهدارنده کنسول نیز با همین رنگ تزئین شده است. نگهدارنده کنترلرهای جوی کان و کلیدهای شولدر آن نیز مطابق رنگ لباس سرهم این شخصیت دوست داشتنی به رنگ آبی درآمده است. البته در قسمت‌های کوچکی از طراحی جوی کان‌ها و کیف جابه‌جایی کنسول نیز از رنگ زرد به‌عنوان نماد دکمه‌های بزرگی که شلوار ماریو را نگه می‌دارند استفاده شده است.

Mario-Themed Special Edition Switch

اگر به خرید این نسخه ویژه از کنسول نینتندو سوییچ علاقه‌مند شدید، باید گفت که Mario Red & Blue Edition از ماه آینده برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان می‌توان این کنسول را همزمان با عرضه بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury از تاریخ ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن) با قیمت ۲۹۹ دلار خریداری کنند.

طی چند ماه گذشته، اخبار خوبی برای طرفداران مجموعه‌ی ماریو منتشر شده است. از زمان جشن ۳۵ سالگی انتشار اولین بازی این سری، محصولات ویژه متعددی با مضامین بازی‌های ماریو در دسترس طرفداران قرار گرفته است. شماری از بازی‌های قدیمی این مجموعه ازطریق کالکشن Super Mario All Stars برای کنسول سوییچ عرضه شده و بازی Mario Kart Live: Home Circut نیز اخیراً مسابقات فیزیکی کارت ریسینگ را به خانه‌های طرفداران آورده است. ضمن اینکه نینتندو در نقاط مختلف جهان اقدام به افتتاح پارک‌های ویژه‌ای با مضامین بازی‌های مشهور خود به‌نام Nintendo World کرده است.

از طرفی گمانه‌زنی‌ها از احتمال معرفی و عرضه نسخه بهبود یافته کنسول سوییج به نام Switch Pro حکایت دارند.براساس شایعات منتشر شده، این کنسول از یک نمایشگر OLED استفاده کرده و از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد. نسخه اورجینال این کنسول در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده و براساس آمار رسمی تا سپتامبر ۲۰۲۰، بیش از ۶۸ میلیون نسخه را در سرتاسر جهان به فروش رسانده است. نظر شما درباره نسخه جدید کنسول سوییچ چیست؟ اگر شما هم از جمله کاربران این کنسول محبوب هستید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده