// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

شرکت مادر بتسدا یک نشان تجاری جدید به نام Hi-Fi Rush ثبت کرده است

زنیمکس، شرکت مادر بتسدا اخیرا یک نشان تجاری جدید به نام Hi-Fi Rush ثبت کرده که احتمال دارد اشاره به نام یک بازی جدید باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، زنیمکس، شرکت مادر بتسدا در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱ دی) یک نشان تجاری به ثبت رسانده که نام آن Hi-Fi Rush است. در توضیحات پرونده‌ی ثبت شده آن آمده که این نشان تجاری می‌تواند برای «یک نرم‌افزار موبایلی» با قابلیت‌های آنلاین باشد. علاوه‌براین، به پلتفرم پی سی و کنسول‌ها نیز در آن اشاره شده است. بااین‌حال، غیر از این اطلاعات، جزئیات دیگری از بازی مورد نظر ارائه نشده است. این امکان نیز وجود دارد که این نشان تجاری اصلا بازی نباشد.

اما اگر Hi-Fi Rush واقعا یکی از بازی‌های آینده‌ی زنیمکس و بتسدا باشد، باید منتظر باشیم که آن‌ها در آینده به‌صورت رسمی از پروژه‌ی بازی‌سازی با همین نام رونمایی کنند. اگرچه ثبت یک نشان تجاری جدید در بعضی مواقع می‌تواند به ساخت یک بازی تازه در آینده اشاره داشته باشد، اما در موارد دیگر تضمینی وجود ندارد که نشان تجاری مذکور حتما به یک محصول نهایی تبدیل شود. البته یکی از مثال‌های ثبت نشان تجاری توسط زنیمکس که به ساخت یک بازی ختم شد، مربوط‌به ثبتِ نام Starfield در سال ۲۰۱۳ می‌شود. بازی استارفیلد درنهایت در مراسم E3 سال ۲۰۱۸ معرفی شد.

فارغ از بحث ثبت نشان‌های تجاری، به‌نظر می‌رسد که ۲۰۲۱ سال بسیار مهمی برای زنیمکس و بتسدا خواهد بود. انتظار می‌رود که روند مالکیت مایکروسافت بر زنیمکس در نیمه‌ی دوم سال مالی ردموندی‌ها تکمیل شود. پس از این اتفاق احتمالا می‌توانیم امیدوار باشیم که اطلاعات بیشتری از برنامه‌های آینده‌ی بتسدا بشنویم که شامل بازی‌هایی چون The Elder Scrolls VI ،Starfield و آثار در دست ساخت و معرفی ‌نشده‌ی دیگر آن‌ها می‌شود. فیل اسپنسر چند ماه پیش گفته بود تا زمانی‌که معامله‌ی با زنیمکس نهایی نشود، از نظر قانونی اجازه ندارد درباره‎‌ی برنامه‌های آینده بازی‌های بتسدا صحبت کند.

مایکروسافت برای تصاحب بتسدا مبلغ ۷.۵ میلیارد دلار پرداخت کرد که باعث شد این معامله در مقام دوم بزرگ‌ترین تصاحب یک شرکت ثالث در تاریخ صنعت ویدیو گیم قرار گیرد. جایگاه اول در اختیار شرکت Tencent است که با رقم ۸.۶ میلیارد دلار استودیوی Supercell، سانده‌ی بازی Clash of Clans را خریداری کرد.

یکی از سؤال‌هایی که ذهن بسیاری از طرفداران بازی‌های بتسدا را به خود مشغول کرده این است که آیا بازی‌های آینده‌ی این شرکت برای کنسول‌ها و پلتفرم‌های رقیب مایکروسافت عرضه خواهند شد یا خیر. اسپنسر چند وقت پیش در این خصوص گفته بود توافق‌هایی که بتسدا قبل از اینکه تحت مالکیت مایکروسافت دربیاید، با دیگر شرکت‌ها، مانند سونی، انجام داده بود، به قوت خود باقی می‌ماند و او به این توافق‌ها احترام می‌گذارد. با این وجود، درحال‌حاضر به‌نظر می‌رسد که آینده‌ی بازی‌های بتسدا و اینکه آیا انحصاری کنسول‌های ایکس باکس خواهند بود یا خیر، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اسپنسر دراین‌باره اظهار کرده که مسائل مربوط‌به پلتفرم‌های انتشار آثار آینده‌ی بتسدا به‌صورت بازی به بازی تعیین خواهند شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ثبت این نشان تجاری چیست؟ آیا فکر می‌کنید که Hi-Fi Rush نام یک بازی جدید است که قرار است توسط بتسدا ساخته شود؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده