نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۰

فیل اسپنسر: بتسدا در پیشرفت ایکس باکس نقش بسیار مهمی خواهد داشت

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، در مصاحبه اخیر خود ضمن ابراز خرسندی از تصاحب بتسدا اعلام کرد این استودیو در آینده نقش بسیار مهمی در پیشرفت ایکس باکس خواهد داشت.

اگر زومجی و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا از اقدام اخیر مایکروسافت که تبدیل به یکی از غافلگیرکننده‌ترین و یکی از مهم‌ترین اتفاقات سال ۲۰۲۰ شد، باخبر هستید. مایکروسافت چند ماه پیش بود که در اقدامی ناگهانی به‌صورت رسمی از توافق با زنمیکس (شرکت مادر بتسدا) و خرید آن با مبلغ هفت میلیارد دلار پرده‌برداری کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر در گفت‌وگوی اخیر خود در مورد تصاحب بتسدا و نقش آن روی آینده ایکس باکس صحبت‌های جالبی کرده است. او ضمن اعلام این موضوع که با ادامه یافتن مراحل قانونی خرید زنیمکس در سال ۲۰۲۱ نهایی خواهد شد، تایید کرد در حال حاضر مایکروسافت هیچ دخالتی در روند توسعه پروژه‌های فعلی بتسدا نخواهد داشت. در بخشی از مصاحبه، اسپنسر درخصوص رقم هنگفت هفت میلیارد دلاری قرارداد نیز آن را سودآور و به‌جا دانست.

مدیر ایکس باکس، نقش بتسدا در پیشرفت و آینده ایکس باکس را بسیار حیاتی و مهم می‌داند. او بی‌صبرانه منتظر شروع رسمی همکاری با زنمیکس به‌عنوان شرکتی واحد است و اضافه کرد که در مورد پروژ‌ه‌های معرفی شده‌ای همچون Starfield و The Elder Scrolls IV و پروژه‌هایی که هنوز معرفی نشده‌اند، بسیار هیجان‌زده است.

فیل اسپنسر اعتقاد دارد استودیوی بازی‌سای بتسدا می‌تواند ارزش زیادی را به استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس اضافه کرده و تاثیر مهمی روی آن‌ها داشته باشد. او همچنین اضافه کرد که برای سال ۲۰۲۱ بسیار هیجان‌زده است و بتسدا یک بخش فوق‌العاده مهم از آن است.

حال باید منتظر ماند و دید این همکاری بزرگ درنهایت چه تغییراتی در سیاست بتسدا ایجاد خواهد کرد و آیا دوست‌داران قدیمی این استودیو برای تجربه بازی‌های جدید صرفا باید یکی از پلتفرم‌های مایکروسافت را داشته باشند یا خیر؟ لطفا شما هم در این زمینه نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده