نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۸

عضو سابق ناتی داگ برای تولید پروژه‌ای عظیم به استودیو زنیمکس آنلاین پیوست

کوئنتین کاب که پیش از این در تولید بازی‌های The Last of Us و Uncharted 4 نقش داشته، در زنیمکس آنلاین روی پروژه‌ای معرفی‌نشده کار می‌کند.

چند ماه پیش بود که مایکروسافت خبر از توافق با زنیمکس مدیا (ZeniMax Media) برای خرید این شرکت به مبلغ ۷.۵ میلیارد دلار داد؛ شرکتی عظیم که زیرمجموعه‌های مختلفی مثل بتسدا (Bethesda) دارد و یکی از زیرمجموعه‌های آن به‌نام زنیمکس آنلاین (ZeniMax Online) هم به‌تازگی عضو جدیدی را استخدام کرده که پیش از این سابقه‌ی کار در استودیو ناتی داگ را داشته است.

کوئنتین کاب در تولید بازی‌های The Last of Us و آنچارتد 4 (Uncharted 4) نقش داشته و طبق توضیحات او در لینکدین، بیشتر در طراحی بخش‌های چندنفره‌ی این دو اثر دخیل بوده و البته در بخش‌های دیگری مثل طراحی قسمت‌های غیر اکشن فصل‌های ۸ و ۲۰ بازی آنچارتد 4 نیز فعالیت داشته است. کاب در توییتی به مناسبت پیوستن به زنیمکس آنلاین چنین می‌گوید: «خوشحالم که اعلام کنم به زنیمکس آنلاین ملحق شده‌ام و به‌عنوان طراح ارشد، درکنار افرادی مثل بن جونز روی یک پروژه‌ی جدید و معرفی‌نشده‌ی AAA برای این استودیو کار می‌کنیم.»

این عضو سابق ناتی‌داگ در ادامه از این گفته که او و همکارانش در شعبه‌ی جدیدی از زنیمکس آنلاین در شهر سن‌دیگو فعالیت می‌کنند و کار روی این پروژه برای کاب بیشترین شور و هیجان را از زمان پیوستن او به صنعت بازی در سال ۲۰۰۹ تا امروز دارد. او همچنین از افرادی که تمایل به کار در این استودیو دارند خواسته به‌سراغ فهرست درخواست‌های شغلی زنیمکس آنلاین بروند تا شاید بتوانند با حضور در استودیو روی این پروژه کار کنند.

کاب تنها عضو جدید زنیمکس آنلاین نیست و افراد دیگری هم در این مدت به استودیو اضافه شده‌اند که پیش‌از این در تولید بازی‌هایی مثل Destiny ،Red Dead Redemption ،XCOM ،Battlefield و Middle-earth: Shadow of Mordor نقش داشته‌اند.

بازی الدر اسکرولز آنلاین (The Elder Scrolls Online) اولین اثر زنیمکس آنلاین بود؛ بازی‌ای که هرچند در زمان عرضه در سال ۲۰۱۴ نتوانست در حد و اندازه‌های نام الدر اسکرولز ظاهر شود، ولی بعدها به‌تدریج پیشرفت خوبی کرد و توانست طرفداران زیادی به‌دست آورد و در آینده برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز منتشر خواهد شد. این استودیو همچنین در تولید بازی فال اوت 76 (Fallout 76) نیز به بتسدا کمک کرده بود و روی نسخه‌ی جدید بازی Commander Keen برای اندروید و iOS هم کار می‌کرد که درنهایت تولید بازی متوقف شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده